TMJ Tuju Kepada Ahli Politik Mana?

Petik ‘Quote’ Tupac Shakur

TMJ Tuju Kepada Ahli Politik Mana?

Kita sedia tahu peribadi Tunku Ismail ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor yang lantang dan jujur dalam menyampaikan pandangannya.

Baik dari segi sukan, ekonomi, mahupun politik. TMJ tidak pernah berselindung. Beliau jujur dalam menyampai kata-katanya.



Ironinya, selepas salah seorang ahli politik didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi di atas 4 pertuduhan yang berat, TMJ telah bertindak memuat naik satu kata-kata dari Tupac Shakur.

Di dalam muat naik terbaharunya di akaun media sosial X, TMJ menulis, “Love this quote by Tupac Shakur. “Life is a wheel of fortune and it’s my time to spin it.” atau dalam bahasa melayu, “Hidup adalah sebuah roda takdir dan kini masa saya untuk memutarnya.”

Love this quote by Tupac Shakur. “Life is a wheel of fortune and it’s my time to spin it.” ⏳🕶️ pic.twitter.com/o1XVfxQuTu
— HRH Crown Prince of Johor (@HRHJohorII) November 9, 2023

Apa yang menjadi perbualan netizen adalah TMJ memuat naik hantaran terbabit di tengah-tengah isu di mana salah seorang ahli politik disabitkan bersalah oleh Mahkamah.



Kata-kata yang dimuat naik tidak lama selepas beberapa jam isu ini tengah panas, ia telah menimbulkan pelbagai persoalan di dada media sosial.

Antaranya netizen mempersoalkan kepada siapakah kata-kata ini ditujukan? Dan adakah ia mempunyai kaitan dengan kes mahkamah yang sedang berlangsung?

Ini ditambah pula dengan beberapa episod di mana rakyat Malaysia tahu bahawa hubungan TMJ dengan salah seorang ahli politik tersebut tidak baik, dan TMJ pernah menggelarnya sebagai ‘drama queen’ dan ‘fake’.

Bagaimanapun, netizen boleh berspekulasi, namun jawapan kepada persoalan ini hanya TMJ sahaja yang tahu. Vc



TMJ Tuju Kepada Ahli Politik Mana?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Gambar lucah ciptaan AI, artis tempatan menjadi mangsa



Rakyat Malaysia jual sate RM7 secucuk tepi jalan laku keras

Bersatu sudah jadi Berpecah



Pekerja Nasi Kandar Terkenal Hanya Berseluar Dalam Di Dapur (Video)



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker