Pemain Bola Sepak Didakwa Belasah Teman Wanita Dalam Bilik Hotel

Pemain Bola Sepak Didakwa Belasah Teman Wanita Dalam Bilik Hotel

Seorang doktor wanita mendedahkan dirinya telah dibelasah oleh kekasih yang juga merupakan pemain bola sepak selepas berlaku pertengkaran.

Menurut sumber, lelaki tersebut merupakan bekas pemain kebangsaan dan kini masih aktif beraksi untuk pasukan sebuah negeri.

Perbuatannya itu bukanlah kali pertama namun menurut pendedahan teman wanitanya itu ia sudah berlaku beberapa kali menyebabkan dia membuat keputusan untuk mendedahkan kepada umum.

Memang ada pergaduhan antara mereka namun saya tidak mengetahui lebih lanjut. Saya dimaklumkan, pemain terbabit sering ‘naik tangan’ apabila tidak berpuas hati dengan kekasihnya itu.”

Wanita itu juga mendakwa ditinggalkan berseorang dalam kesakitan di dalam bilik hotel dan kemudian membuat laporan polis.

Sementara itu, menerusi Instagram wanita dikenali sebagai doktor Hana Rose itu kekasih hatinya merupakan pemain bola sepak Sabah, Rizal Ghazali.

Ruangan komen hantaran tersebut dipenuhi dengan komen netizen terutamanya mereka yang tahu tentang hubungan Hana dan Rizal.

Rata-ratanya tidak percaya bahawa Rizal bertindak kasar dengan kekasihnya dan ada yang bersetuju Hana mendedahkan perangai sebenar pemain bola itu.

Pemain Bola Sepak Didakwa Belasah Teman Wanita Dalam Bilik Hotel

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Putri Ariani Di America’s Got Talent Bikin Meremang (Video)

Saya akan dedahkan apa dihisap Khairy minggu depan – Bung

Artis hamilkan anak orang

Durian duri hitam dijual RM98 1 kilogram di Vietnam

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker