Farid Kamil Terlepas Hukuman Penjara Sebab Berlakon Watak Anwar Ibrahim?

Farid Kamil Terlepas Hukuman Penjara Sebab Berlakon Watak Anwar Ibrahim?

Baru-baru ini, pelakon dan pengarah, Farid Kamil menarik nafas lega apabila terlepas hukuman penjara selama sembilan bulan selepas Mahkamah Rayuan mengenakan denda sebanyak RM5,000 kerana mengunakan dadah pada empat tahun lalu.

Terbaru, Farid Kamil tampil menyangkal dakwaan segelintir pihak yang mendakwa keputusan mahkamah tersebut mempunyai kaitan dengan lakonannya sebagai Anwar Ibrahim.



Keputusan pihak mahkamah sepenuhnya

Menurut Farid, isu tersebut tidak mempunyai kaitan langsung kerana keputusan terlepas hukuman penjara adalah daripada pihak mahkamah sepenuhnya. Tambah Farid, dia sudah menjalani penggambaran filem tersebut lebih awal sebelum Datuk Sri Anwar Ibrahim dilantik sebagai Perdana Menteri yang baru.

Saya memanjatkan kesyukuran dengan keputusan mahkamah dan ingin saya jelaskan keputusan tersebut tiada kaitan dengan Anwar Ibrahim. Untuk netizen, anda seharusnya baca keputusan penuh kehakiman yang di keluar oleh tiga orang panel hakim yang telah mengeluarkan kenyataan bertulis menyatakan bahawa tuduhan kepada saya adalah tidak konsisten. Berdasarkan keputusan tersebut, ternyata saya telah dianiaya. Sumber: Astro Gempak

Farid Kamil Terlepas Hukuman Penjara Sebab Berlakon Watak Anwar Ibrahim?




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Terima kasih Annuar bongkar Muhyiddin beri duit pada UMNO



Raba payu dara sepupu isteri, lelaki didakwa

Wan Fayhsal buat laporan polis terhadap Anwar



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker