Anak gadis Fiza Halim cantik, curi tumpuan

Anak gadis Fiza Halim cantik, curi tumpuan

Memiliki rupa paras yang cantik persis ibu, dua anak gadis bekas anggota kumpulan Elite, Fiza Halim mencuri tumpuan orang ramai. Meskipun baru meningkat remaja, keayuan wajah Feera Aryanna dan Feeya Adyrra berjaya memikat hati sesiapa sahaja yang memandang.

“Sedih Saya Siapa Tahu..” – Fiza Halim Akui Rindu Anak, 3 Bulan Tak Jumpa

Buktinya, hantaran terbaru Fiza Halim yang memaparkan dua anak daranya itu telah dihujani kata pujian daripada rakan artis dan pengikut. Rata-rata daripada pengikut yang mengikuti perkembangan Fiza seolah-olah tidak percaya anak-anaknya sudah semakin dewasa.

Meninjau ke ruangan komen, penyanyi kumpulan Sweet Child, Acong berkata Fiza dan anak-anak kelihatan seperti kembar tiga. Mana tidaknya, kesemua mereka kelihatan sangat serupa dan mempunyai senyuman yang manis.

Malah, ada juga di antara netizen yang berseloroh memanggil penyanyi dan pelakon wanita itu ‘mama’ iaitu panggilan bagi ibu mertua. Walau bagaimanapun, gurauan itu ditepis seorang lagi warganet yang lain dengan berkata “jangan haraplah”.

Malah, Fiza yang sudah menginjak usia 40 tahun Ogos baru-baru ini dipuji awet muda. Dah macam adik beradik apabila mengambil swafoto bersama.

Selain pujian, pengikut meninggalkan doa memohon semoga anak-anak gadis pelakon ini membesar menjadi anak yang solehah dan terhindar daripada perkara buruk. Bn

Anak gadis Fiza Halim cantik, curi tumpuan


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Lagu Caprice membuatkan Yahudi lari bertempiaran

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker