PRN Johor : BNYV Terus Bantu Kempen Pastikan Kemenangan BN

Oleh Leftenan Adnan

Barisan Nasional Youth Volunteer (BNYV) turut serta dalam kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) Johor dalam usaha memastikan kemenangan BN pada kali ini. BNYV telah mengerakkan sukarelawannya di serata Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dipertandingkan.

300 sukarelawan telah berminat dengan menyertai BNYV Johor untuk turut serta dalam pada PRN kali ini yang dianggap satu sejarah apabila undi 18 dimulakan di negeri ini.

Fokus utama BNYV untuk menarik minat orang muda Johor serta golongan profesional untuk bersama terlibat dalam PRN. BNYV juga bekerjasama dengan calon BN di serata DUN Johor supaya jurang pemimpin dan orang muda Johor dieratkan dalam siri PRN ini.

Menurut sumber, BNYV mempunyai strategi tersendiri dalam mengerakkan kempen pada PRN kali ini dengan memberi fokus melalui media sosial dan ‘speaker run’ di kawasan tumpuan bagi menarik lebih ramai sokongan orang muda Johor.

BNYV yang telah bergerak sedekad lalu terus bergerak dengan pengalaman yang ada untuk memastikan PRN Johor kali ini dimenangi Barisan Nasional (BN).

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker