Situasi Seram Pekerja 7-Eleven Syif Malam (Video)

Situasi Seram Pekerja 7-Eleven Syif Malam (Video)

Bagi mereka yang bekerja pada waktu malam, pasti anda memiliki cerita tersendiri terutama sekali kisah ‘seram’ di tempat kerja anda. Tipulah jika anda tidak pernah dengar atau merasai pengalaman mistik, betul tidak?

Terbaharu, seorang pengguna TikTok @fxzysf telah berkongsi sebuah video menunjukkan situasinya bekerja pada waktu malam dimana membuatkan dirinya meremang bulu roma.



Menerusi video tersebut, dirinya yang sedang bekerja mula rasa gelisah apabila sensor pintu 7-Eleven mula berbunyi tanpa sebab kerana sensor itu sepatutya berbunyi apabila ada orang melangkah masuk ke dalam kedai tetapi sebaliknya berlaku.

Tiada orang yang masuk ke kedai dan sensor berbunyi, hal ini membuatkan dia berasa seram terutama sekali ketika itu pada waktu malam bukanlah hari siang. Video tersebut telah meraih perhatian orang ramai dan rata-rata netizen mengatakan bahawa sensor itu telah rosak.

Bukan itu sahaja, segelintir netizen yang bekerja di kedai serbaneka 24 jam juga mendakwa pernah berdepan situasi yang sama serta banyak lagi situasi tidak terjangka pernah terjadi pada waktu malam. Ketika artikel ini ditulis, video itu meraih lebih 303.2 ribu tontonan dan juga 55.1 ribu tanda suka. Vc

Situasi Seram Pekerja 7-Eleven Syif Malam (Video)




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Pasangan Kekasih Selamba Buat Hubungan Seks Di Foyer Mahkamah Sampai 3 Kali Dijatuh Hukuman



Anak Azhar Sulaiman bikin panas lagi

Mahathir terima dana politik RM2.6 juta daripada UKSB – Saksi pendakwaan



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker