Parcel Apa Yang Bergetar Tu? (Video)

Parcel Apa Yang Bergetar Tu? (Video)

Majoriti orang zaman sekarang melakukan pembelian barang secara atas talian kerana malas untuk keluar atau pun sekadar hobi meluangkan masa lapang.

Oleh kerana pelbagai jenis produk boleh didapati secara online, ramai yang mula menggunakan servis tersebut kerana tidak memenatkan walaupun perlu menunggu beberapa hari untuk barang yang dibeli sampai ke rumah.

Namun, satu video di TikTok baru-baru ini menunjukkan parcel yang berada dalam keadaan pelik semasa proses pengasingan dijalankan.

Dapat dilihat di dalam video, seorang lelaki yang merupakan seorang pekerja syarikat penghantaran tersenyum melihat bungkusan itu bergerak-gerak secara ‘agresif’ semasa hendak diasingkan.

Walau bagaimanapun, isi di dalam bungkusan itu masih lagi misteri dan tidak diketahui sesiapa kecuali pembeli produk berkenaan.

Video tersebut mendapat perhatian rata-rata warganet yang bersikap ‘husnuzon’ dengan menyatakan bahawa itu hanya permainan ikan kanak-kanak dan ada juga yang berseloroh tentang ‘barang’ tersebut. Bn

Parcel Apa Yang Bergetar Tu? (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Resepi Agar-Agar Santan Isi Kelapa Muda, kena sekali nak selalu

Wanita tertipu beli telefon murah online, dapat sebungkus garam [VIDEO]

Isteri ‘terkam’ kereta tangkap suami curang [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker