Balu Arwah Abam Beli Vellfire, Ali Puteh Kena Kecam Dengan Netizen

Balu Arwah Abam Beli Vellfire, Ali Puteh Kena Kecam Dengan Netizen

Walaupun kemelut antara Ali Puteh dan juga balu Allahyarham Abam Bocey iaitu Nor Hidayah Mohd Ali telah selesai di mahkamah, tetapi kes itu masih menjadi perhatian ramai.

Baru-baru ini, Nor Hidayah dilaporkan telah membeli sebuah kereta mewah Toyota Vellfire hasil gigih berniaga membuatkan Ali Puteh menerima kecaman segelintir netizen.

Menerusi perkongsian Ali di Instagram, dia memuat naik tangkap layar komen kecaman diterimanya daripada netizen yang dipercayai akaun palsu selepas Hidayah dilaporkan membeli sebuah kereta jenis Toyota Vellfire.

Individu tersebut dilihat berang dengan tindakan Ali menjual kereta milik arwah abangnya dan juga melemparkan kata-kata hinaan serta mempersendakan rupa fizikal Ali.

Lantaran itu, Ali tidak melatah dengan komen tersebut dan berdepan dengan kritikan itu dengan tenang serta mengucapkan terima kasih kepada individu terbabit kerana membuatkan dirinya lebih semangat dan kuat.

Sebelum ini, Ali dilaporkan tidak menerima bayaran sebagai duta syarikat pembekal ayam walaupun telah melakukan beberapa komitmen serta mendakwa dirinya sudah tertipu. Vc

Balu Arwah Abam Beli Vellfire, Ali Puteh Kena Kecam Dengan Netizen


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Hafal Al-Quran Sejak Umur 14 tahun, Personaliti Media Sosial Khaby Lame Paling Popular Di TikTok [VIDEO]

Saifuddin sindir Rafizi, tegur Imam dalam solat pun ada adab dan akhlaknya

Inflasi : Anwar Ibrahim Pura-Pura Tidak Tahu Atau Sebaliknya – Najib

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker