Maut rempuh kerbau, tak sempat beli sarapan

Maut rempuh kerbau, tak sempat beli sarapan

HULU TERENGGANU – Akibat merempuh seekor kerbau yang tiba-tiba melintas jalan, seorang lelaki warga emas maut di Kilometer 5 Jalan Kuala Berang- Tanggol berhampiran Kampung Pulau Kudat, di sini semalam.

Mangsa, Ilias Awang, 76, meninggal dunia sewaktu menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), Kuala Terengganu pada pukul 9.06 malam tadi selepas hampir 13 jam terlibat dalam kemalangan itu.



Ketua Polis Daerah Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd. Adli Mat Daud berkata, lelaki warga emas yang cedera parah pada bahagian kepala dan beberapa anggota badan mengalami kemalangan tersebut pada pukul 8.15 pagi.

Beliau berkata, sewaktu kejadian, Ilyas yang menunggang motosikal jenis Honda EX5 dalam perjalanan ke sebuah kedai makan untuk membeli sarapan dari rumahnya di Kampung Kuala Kejir, Kuala Berang di sini.

“Sewaktu tiba di lokasi kejadian, motosikal dinaiki mangsa dipercayai gagal mengelak seekor kerbau yang secara tiba-tiba melintas jalan.

“Mangsa yang cedera parah telah dikejarkan ke Hospital Hulu Terengganu di sini sebelum dipindahkan ke HSNZ.



“Bagaimanapun, lelaki warga emas yang kritikal itu menghembuskan nafas terakhir sewaktu menerima rawatan,” ujarnya ketika dihubungi Kosmo! di sini hari ini. K Online

Maut rempuh kerbau, tak sempat beli sarapan


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




SEARCH Tua bangka, tapi tamak haloba – Awie

Suami isteri ditangkap basah?



Lelaki meninggal dunia ketika mendaki Bukit Melati

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker