Hairul Azreen Akui Buat Sendiri.. Poster Filem Arahan Pertama Dikritik Netizen Tidak ‘Berkualiti’

Hairul Azreen Akui Buat Sendiri.. Poster Filem Arahan Pertama Dikritik Netizen Tidak ‘Berkualiti’

Hairul Azreen Akui Buat Sendiri.. Poster Filem Arahan Pertama Dikritik Netizen Tidak ‘Berkualiti’. Pastinya ramai sudah mengetahui kemasukan platform penstriman Disney+ Hotstar khusus untuk hiburan di Malaysia bermula 1 Jun 2021 telah diumumkan sendiri pihak Disney.

Lantaran itu, para pelanggan Disney+ Hotstar dapat menonton pelbagai jenis filem di platform penstriman tersebut. Terbaharu, Hairul Azreen telah berkongsi sebuah poster filem pertama arahannya di Instagram miliknya.

Catatan Beliau di Insta


Verified

Alhamdulillah filem arahan pertama saya #AdaHantu akan di tayangkan di ORIGINAL DISNEY PLUS pertama Malaysia ,bersama filem J2 & Zombitopia, satu lagi kejayaan selepas , filem Pasal Kau Original NETFLIX Malaysia Pertama , Thanks @adrianteh19 bagi saya peluang & kita buat 1 lagi filem bersejarah haha,
,
,
Repost• @act2pictures Hey peeps! The wait is over & we can finally announce that our latest horror film “Ada Hantu” (Disney+ Hotstar Malaysia’s 1st Malaysian Original Film) will stream exclusively on the platform in mid Aug! It’s a directorial debut by @hairulazreen , you can’t miss it!
Stay tuned to @disneyplushostarmy & @act2pictures for more updates! Yay!



Disney+ 即将于6月1日登陆大马咯~ 作为该平台的首部马来西亚原创电影, 《Ada Hantu》将在8月中旬于Disney+ Hotstar独家播映。这也是 Hairul Azreen首次执导的作品,敬请期待哦!更多消息请留守 @disneyplushostarmy & @act2pictures

#AdaHantu #DisneyPlusHotstarMY #horrorfilm


Menurut Hairul, filem Ada Hantu tersebut akan ditayangkan di Disney+ Hotstar pada pertengahan bulan Ogos ini. Ini merupakan satu pencapaian terbaik apabila filem tempatan cukup ‘berkualiti’ untuk ditayangkan di platform seperti ini.

Akan tetapi, poster yang dimuatnaik oleh Hairul Azreen mendapat kritikan netizen kerana kurang cantik untuk dijadikan bahan promosi bagi menarik penonton menonton filem tersebut.



Hairul Azreen Akui Buat Sendiri.. Poster Filem Arahan Pertama Dikritik Netizen Tidak ‘Berkualiti’

Malah, para netizen turut mempersoalkan sama ada tidak memiliki bajet untuk mengupah pereka grafik menghasilkan poster yang lebih baik. Untuk pengetahuan anda, poster tersebut direka oleh Hairul Azreen sendiri. Apa pendapat anda akan isu ini?

–  TVC

 




Baca Artikel Menarik


 

 

Menakjubkan..RM3 juta kutipan, ’18 Puasa di Kampong Pisang’ filem paling laris tahun ini di Astro First



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker