Trending: Lawak Habis! Sherry Alhadad Buat Cabaran Empat Dara, “Siap Bunyi Cencurut!” [Video]

 

Cabaran nyanyian semula lagu Empat Dara yang telah dicetuskan oleh Elly Mazlein baru-baru ini telah menjadi satu fenomena cukup luar biasa. Nyanyian semula lagu tersebut dalam versi suara kepit ini telah membuatkan ramai selebriti dan warganet mencubanya.

Bermula dari satu babak dalam drama lakonan Elly Mazlein iaitu Kampung People, yang mana dia menyanyikan lagu Empat Dara ini ketika sedang mengemas rumah. Kemudian dinyanyikan semula dan dimuat naik di Instagram serta terjadinya satu cabaran Empat Dara dengan suara kepit. Begitulah bagaimana cabaran ini terhasil sehinggakan menjadi satu trend dan ikutan ramai.



 

Manakan tidak lirik lagu lama ini mudah ‘melekat’ di dalam kepala membuatkan ia mudah diikuti. Selepas ramai selebriti yang turut melakukannya, terbaharu giliran Sherry Alhadad buat cabaran Empat Dara ini.

Berikut adalah video dari selebriti berbakat ini yang telah dikongsikan menerusi laman Instagram miliknya:



 

 

Amboi bukan main lagi Sherry Alhadad buat cabaran Empat Dara dari Elly Mazlein ini ya! Siap ada tarian lagi. Video tersebut telah meraih lebih 235 ribu tontonan dan  34 ribu likes. Rata-rata warganet dan rakan selebriti meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:



“Ahahaha buat hallll”

Sherry Alhadad buat cabaran Empat Dara 1

“Over ekkk”

Sherry Alhadad buat cabaran Empat Dara 2



“Hahahha…Siap bunyi cencurut ha”

Sherry Alhadad buat cabaran Empat Dara 3

Ini pula antara selebriti lain yang turut menghasilkan cabaran Empat Dara dari Elly Mazlein ini. Masing-masing ‘masuk air’!



 

Sumber: Instagram Elly Mazlein



Kredit : Himpunan Cerita Lawak

 

 

 

Suara Sebijik Siti Nurhaliza, Nyanyian ‘Suara Kepit’ Lelaki Ini Buat Netizen Respek [VIDEO]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker