Kamu hancurkan sebuah masjid – Ibu Syamsul

Kamu hancurkan sebuah masjid – Ibu Syamsul

Terdahulu, pengarah sensasi, Syamsul Yusof akhirnya bersetuju untuk melafazkan cerai terhadap isteri pertamanya, Puteri Sarah Liyana pada 18 April nanti di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur.

Menurut peguam syarie mewakili Sarah, Datuk Akberdin Abdul Kader, pasangan selebriti itu telah pun mencapai persetujuan untuk membubarkan perkahwinan dengan cara baik dan aman.

Susulan itu, ibu kepada Syamsul iaitu Datin Patimah telah memuat naik sebuah hantaran di Instagram Story miliknya.

Menerusi hantaran tersebut, Datin Patimah meluahkan rasa sedih mendengar berita penceraian anaknya bersama menantu kesayangan.

Bukan itu sahaja, isteri kepada Yusof Haslam itu turut menyentuh soal dosa yang dilakukan oleh seseorang individu yang menjadi orang ketiga dan punca keretakan rumah tangga mereka.


Baca Artikel Menarik:

Musnah Disebabkan Satu Kesilapan – Yusof Haslam

Tambahnya lagi, individu berkenaan bukan sahaja telah menhancurkan sebuah masjid, malah telah membuatkan air mata seorang ibu mengalir.

Walaupun tidak menyebut nama mana-mana pihak, namun Datin Patimah seakan-akan menujukan luahan tersebut kepada isteri kedua Syamsul iaitu Ira Kazar.

Sementara itu, suaminya, Datuk Yusof Haslam mengatakan dia reda dengan ketentuan takdir selain mendoakan yang terbaik buat kedua anak dan menantunya.

Malah, pengarah berusia 68 tahun itu juga memaklumkan bahawa dia akan tetap menjaga hubungan baik antara keluarga mereka dan keluarga besan.

Kamu hancurkan sebuah masjid – Ibu Syamsul

Baca Artikel Menarik:

Cerai kerana anak – Syamsul Yusof

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Najib boleh mohon ampun, walaupun ada lagi tiga kes dalam perbicaraan

Dalai Lama minta budak cium dan hisap lidah

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker