Nampak macam mak awak ke, tanya Leona

Nampak macam mak awak ke, tanya Leona

Personaliti media sosial sekaligus anak perempuan kepada pelakon Azhar Sulaiman yang dikenal sebagai Kasih Iris Leona ini terlihat menyelar netizen di laman Twitter miliknya setelah menerima kecaman di video TikTok yang telah dimuatnaik baru-baru ini.

Menurutnya, dia tidak terkesan dengan komen-komen negatif yang ditinggalkan di ruangan komen video tersebut. Meskipun dikatakan gemuk dan tidak sopan kerana mengenakan pakaian yang seksi, gadis berumur 21 tahun ini tidak mahu mengambil tahu. Baginya, dia gembira dengan penampilan dirinya kini dah itu sudah cukup..



Minta maaf kalau awak tak puas hati dengan penampilan diri sendiri tetapi awak tidak perlu menunjukkan rasa ‘insecure’ bila melihat saya. Saya okay dan gembira dengan penampilan diri sendiri. Itu sahaja paling penting. Ada yang kata saya macam mak beranak lima, bagitahu saya, mak awak nampak macam saya ke?
im sorry you’re unhappy with the way you look but you don’t have to project your insecurities onto me. im completely fine and happy with the way i look and that’s all that really matters — leona (@kasihirisleona) December 4, 2023

Tidak mahu lagi berdiam diri apabila diperkecilkan oleh warga maya di ruangan komen, dirinya tampil membidas sebahagian besar yang mengkritiknya itu. Katanya, dia tidak pernah melihat sebarang komen yang ditinggalkan oleh mereka dan menganggap hal itu hanyalah perbuatan sia-sia.

Namun, tambah Leona, jika dengan memuatnaik perkataan negatif begitu dapat membahagiakan sesetangah pihak, maka dia berbesar hati untuk menjadi punca kebahagian mereka ujarnya. Pada masa yang sama, dirinya juga menasihati para netizen untuk mencari aktiviti lain yang lebih bermanfaat selain dari mengecam penampilannya di media sosial.

Nampak macam mak awak ke, tanya Leona



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Video dakwa BCL, Tiko mabuk di kelab malam tular



Roy Azman, keluarga terbabit kemalangan,kereta rentung (Video)

Dolla dah hilang ‘Melayu’?



Babak ciuman, Hun Haqeem & Daiyan Trisha dikecam netizen

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker