Ruhainies nafi besarkan buah dada

Ruhainies nafi besarkan buah dada

Pelakon, Ruhainies, 31, menafikan tuduhan membuat pembedahan kosmetik membesarkan pa­yudara seperti yang didakwa selepas gambar menampakkan lurah dadanya tular di media sosial. Bercakap kepada Utusan Malaysia, Ruhainies ber­ka­ta, dia tidak akan melakukan pembedahan plastik yang bo­leh membahayakan nya­wa­nya malah menafikan bebe­rapa dakwaan lain berkait de­ngan gambar seksi tersebut. “Apa yang ada pada saya semua itu original.

Perkongsiaan foto yang dimuat naik oleh pelakon, Ruhainies baru-baru ini telah mendatangkan rasa kurang senang daripada kalangan netizen.



Dapat dilihat, Ruhainies tampil dengan pakaian seksi hingga menampak lurah dadanya dengan luas ketika hadir di sebuah acara di ibu kota.

Biarpun kelihatan elegan memakai blazer hitam dipadankan pula dengan tali pinggang jenama terkenal, Christian Dior, rata-rata netizen merasakan dada pelakon tersebut terlalu menonjol.

Rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut dengan penampilan Ruhainies kerana sebelum ini dia dikenali sebagai pelakon yang sering berpakaian sopan.

Ada di kalangan netizen yang mendakwa Ruhainies membesarkan buah dadanya.



Ruhainies nafi besarkan buah dada

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

MP Ketereh merungut sedekah kematian pakai duit sendiri



Aku sondol laki orang sampai naik pelamin (Video)

Mat Saleh bengang Malaysia ‘rosakkan’ deria rasanya (Video)



Mondy dakwa Ebit Lew kotor



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker