Che Puan Khaleeda Kongsi Momen Terkini Dengan Bella

Che Puan Khaleeda Kongsi Momen Terkini Dengan Bella

Isteri kepada Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim iaitu Che’ Puan Khaleeda membuat perkongsian di media sosial ketika melawat remaja sindrom Down, Bella bersama rakan-rakannya pada 14 Julai di Johor Bahru.

Bella Sudah Dipindahkan Ke Johor Bahru
Menurut Che’ Puan Khaleeda, adik Bella kini sudah dipindahkan ke Johor Bahru dan sedang menyesuaikan diri di tempat dan persekitaran yang baharu.



“Sekalung penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada pihak-pihak yang terlibat dalam menjayakan perkara ini khususnya YB Puan Hajah Khairin-Nisa binti Ismail @ Md On, EXCO Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat serta Jabatan Kebajikan Masyarakat Johor. Allah berkati Johor.”-kapsyen Che’ Puan Khaleeda di Instagram

Perkongsian Che’ Puan Khaleeda itu telah menimbulkan pelbagai reaksi netizen yang rata-ratanya tersentuh dan gembira melihat gelagat Bella yang kelihatan lebih sihat dan ceria berbanding keadaannya terdahulu. Malah, ramai yang menitipkan ucapan terima kasih kepada Che’ Puan Khaleeda yang turut berusaha dalam membela nasib menegakkan keadilan buat adik Bella.

“MasyaAllah suka adik Bella nampak Che Puan. Dia punya cium tu 🤭 bukan main sayang. Terima kasih Che Puan selamatkan adik Bella.”

“Terima kasih. Nampak adik Bella sangat gembira dan sihat. Syukur Alhamdulillah.”



“Ya Allah, tersentuh hati dan tumpa gembira tengok adik Bella nampak lebih sihat dan ceria sekarang. Thank you Cik Puan for your kindness. May Allah bless.”

“Terima kasih atas lantikan lawyer-lawyer yang hebat. Allah panjangkan umur Che Puan dan Tunku.”

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Hakim menangis dalam mahkamah

Mak saya dah Whatsapp Puteri Balqis tapi… , Qistina Raisah sedih



Suami tolak jumpa saya – Nabila Huda

Enam kereta dibakar lelaki mental dekat Bukit Tinggi



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker