Tikam kekasih guna gunting kerana ‘mesej’ lelaki lain

Tikam kekasih guna gunting kerana ‘mesej’ lelaki lain

Gara-gara cemburu, seorang lelaki dari Pattaya, Thailand bertindak menikam leher teman wanitanya menggunakan gunting di hadapan anak lelaki mereka, lapor portal berita Thaiger semalam.

Kejadian tersebut berlaku selepas lelaki tersebut menjadi marah apabila mendapat tahu kekasihnya itu menghantar pesanan ringkas kepada lelaki lain di mukim Nong Prue, daerah Bang Lamung.

Polis dan anggota penyelamat bergegas ke apartmen pasangan itu. Mangsa yang hanya dikenali sebagai An, 36, mempunyai kesan tikaman di lehernya berhampiran telinga kanannya.

Mereka turut menemui kesan darah dan tanda-tanda pergelutan di apartmen itu, namun suspek, Mos, 37, tidak mengalami sebarang kecederaan. Dia kemudian ditahan polis.

Menurut portal berita The Pattaya News, polis diberitahu bahawa suspek menjadi marah selepas ‘menangkap’ mangsa menghantar mesej kepada lelaki lain lalu menikam lehernya menggunakan gunting.

Bagaimanapun, suspek mendakwa dia hanya berniat untuk menakutkan mangsa dengan gunting tetapi secara tidak sengaja menikam wanita itu semasa berlakunya pergelutan pada Isnin lalu.

Anak lelaki pasangan itu yang berusia 14 tahun turut berada di situ semasa kejadian tetapi bertindak berlari keluar dari bilik untuk meminta bantuan polis. K Online

Tikam kekasih guna gunting kerana ‘mesej’ lelaki lain

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Pelajar IPT dicekup ‘bergesel paha’ di tepi pantai

Mahathir sudah lakukan yang terbaik – Anwar

Johari dedah punca pertumbuhan ekonomi 8.7% tahun lepas

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker