Janna Nick buat hal lagi di AJL37?

Janna Nick buat hal lagi di AJL37?

Sejak disiarkan secara langsung, semalam, Anugerah Juara Lagu ke-37 (AJL37) telah menjadi topik yang trending di serata platform media sosial.

Bukan saja finalis yang membuat persembahan pada malam berkenaan menjadi tumpuan netizen, malah barisan artis lain yang hadir bagi memeriahkan anugerah berkenaan juga menjadi bualan ‘hangat’.



Pelakon serta penyanyi, Janna Nick adalah salah seorang selebriti yang menjadi kecaman ramai kerana busana yang dipakai olehnya pada malam semalam di AJL37.

Biarpun memakai baju inner, namun jika dilihat dari pandangan jauh, dia seakan-akan memakai busana ‘terbuka’ kerana inner berkenaan sama dengan warna kulitnya.

Netizen merasakan penyanyi lagu Gatal itu sengaja berpakaian sedemikian kerana mahu ‘memancing’ orang ramai bercakap tentang dirinya dan ramai melabelnya sebagai attention seeker.

Sekadar info, sebelum ini ada saja pakaian yang dipakai oleh Janna Nick membuat netizen tidak senang duduk kerana terlalu terdedah, namun selebriti tersebut sama sekali tidak kisah dengan kecaman yang diterima. Bn



Janna Nick buat hal lagi di AJL37?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Senarai pemenang AJL37, Terus Hidup dinobat sebagai juara



Jahat atau tak, tunggu saja – Anwar

Isteri naik hantu, ganyang skandal suami tepi jalan raya [VIDEO]



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker