Zelenskyy dakwa Putin mungkin sudah meninggal dunia

Zelenskyy dakwa Putin mungkin sudah meninggal dunia

KIEV – Presiden Ukraine, Volodymyr Zelenskyy mendakwa seterunya, Vladimir Putin mungkin sudah meninggal dunia dalam satu ucapan pelik, lapor akhbar The Sun semalam.

Zelenskyy memberitahu pemimpin-pemimpin dunia di Forum Ekonomi Dunia di Switzerland menerusi persidangan maya bahawa beliau tidak pasti siapa yang membuat keputusan di Kremlin, Russia.

Beliau mengulangi dakwaan bahawa penampilan Putin baru-baru ini telah dipalsukan dengan menggunakan kesan khas di televisyen.

Khabar angin telah berkisar selama berbulan-bulan lalu mengenai tahap kesihatan Putin, 70, yang dikatakan merosot ekoran mukanya yang kelihatan aneh dan kakinya yang menggeletar.

Dokumen perisik yang dibocorkan kepada The Sun seolah-oleh mengesahkan Putin menghidap kanser pankreas dan penyakit Parkinson peringkat awal.

Ukraine sebelum ini menyatakan bahawa Russia menggunakan seseorang yang menyamar menjadi Putin dan pada awal bulan ini, ketua perisik negara itu mendakwa beliau akan meninggal dunia tidak lama lagi akibat kanser.

Bagaimanapun, Moscow menafikan kenyataan Zelenskyy dengan menyatakan bahawa Presiden Russia itu masih lagi hidup. K Online

Zelenskyy dakwa Putin mungkin sudah meninggal dunia

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Doktor jelaskan kenapa tidur ditindih hantu

Kantoi berbogel bersama ibu mentua

Filem Pulau: Jangan tengok kalau tak sesuai – Amelia Henderson

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker