Elly undur diri dari GV10

Elly undur diri dari GV10

Pengacara versatil, Elly Mazlein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina tampil memohon maaf jika kemunculannya dalam program nyanyian Gegar Vaganza All Star menimbulkan rasa kurang senang buat sesetengah pihak.

Menerusi satu hantaran di Instagram, Kak Lina memaklumkan bahawa dia menyalahkan dirinya sendiri di atas apa yang terjadi.

Selepas Kak Lina membaca kesemuanya, Ya Kak Lina baca semua komen anda. Sudah masanya Kak Lina tak perlu ada di GV demi menjaga hati anda semua pihak.

Katanya lagi, dia tidak berniat untuk melukakan hati sesiapa namun hanya ingin menghiburkan peminat dan bekerja dengan ikhlas.

Niat Kak Lina untuk menghiburkan, tapi lain pula jadinya. Buat semua orang tak berminat nak tengok GV pula. Sekali lagi Kak Lina meletakkan kesalahan pada diri sendiri.

Namun begitu, dia memaklumkan bahawa hanya imej ‘Kak Lina’ akan ditinggalkan sebaliknya perwatakan Elly Mazlein yang akan menghiasi persembahan GV di minggu-minggu berikutnya.

Ya ramai mencari rezeki di GV. Demi kebaikan semua pihak, Kak Lina tak akan muncul lagi di GV. Minta maaf segala kekhilafan ya.

Terima kasih banyak-banyak. Insya-Allah Elly Mazlein akan menggantikan Kak Lina di GV nanti. I’ll sign off, jaga diri semua.

Terdahulu, netizen meluahkan rasa tidak puas hati terhadap gabungan tiga pengacara iaitu Elly Mazlein, Jihan Muse dan Nabil Ahmad dalam satu pentas yang dirasakan semak dan serabut.

Elly undur diri dari GV10

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Diva AA bidas Diana – “Cakap saja kau dah stim tang Farid”

Engku Emran bercerai, nama Erra Fazira kena petik

Jika kepala tak betul, ekor pun tak betul – TMJ

GV10: Tak dapat Mamat sebab dia di tempat paling tinggi – Nabil

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker