Naik Jet Peribadi Bercuti Di Langkawi, Datuk Rizalman Curi Perhatian Peminat

Naik Jet Peribadi Bercuti Di Langkawi, Datuk Rizalman Curi Perhatian Peminat

Pereka fesyen ternama, Datuk Rizalman Ibrahim bersama kedua-dua anak lelakinya dilaporkan telah bercuti ke Pulau Langkawi.

Namun, apa yang menarik perhatian adalah keberangkatan Rizalman dan keluarganya ke pusat perlancongan terkenal itu dengan menaiki jet peribadi.

Ia menjadi lebih hangat apabila dikatakan jet peribadi yang dinaiki Rizalman itu kepunyaan pereka fesyen tersebut seperti didakwa oleh sesetengah netizen.

Ia sekaligus telah meraih pujian dan ramai netizen kagum dengan Rizalman yang menyifatkan personaliti itu sebagai seorang yang tidak sombong malah baik hati.

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengguna media sosial mendoakan kesejehateraan buat Rizalman yang kini bergelar usahawan agar sentiasa diberkati dunia akhirat.

“Suka tengok Datuk Rizalman ni, jenis tak sombong. Semoga Allah sentiasa lindungi beliau sekeluarga di dunia dan akhirat.” tulis seorang warganet.

https://www.youtube.com/watch?v=mW6dKpqJMiE&t=285s

Dalam pada itu, ada juga netizen yang meluahkan rasa bangga dengan kejayaan Rizalman sebagai anak Melayu berikutan dia sedikit sebanyak telah berjaya menepis kata-kata kurang manis berkaitan sikap kaum itu yang selalunya dikaitkan dengan malas berusaha.

Difahamkan juga, Rizalman dan keluarga menginap di sebuah villa mewah dan turut berkongsikan aktiviti riadah yang dilakukan mereka anak beranak ketika berada di sana di media sosial miliknya untuk tatapan peminat. Bn

Naik Jet Peribadi Bercuti Di Langkawi, Datuk Rizalman Curi Perhatian Peminat


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


3 pemimpin Umno konsensus pilih calon

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker