Siapa Sangka Pereka Fesyen Popular Ini Kekal Awet Muda Pada Usia 72 Tahun

Siapa Sangka Pereka Fesyen Popular Ini Kekal Awet Muda Pada Usia 72 Tahun

Tidak dinafikan bahawa sesetengah orang memiliki tubuh badan yang sihat dan kelihatan awet muda walaupun sudah berusia

Antara faktornya adalah seperti keturunan, sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat dan pengambilan makanan yang sihat.

Begitu juga dengan kisah wanita berusia 72 tahun ini yang tular di media sosial baru-baru ini, Vera Wang yang juga merupakan wanita berdarah Asia kelahiran New York ini begitu awet muda dan semakin menarik perhatian netizen.

Berkongsi gambar sambutan hari jadinya di Instagram, Vera Wang yang tampil dengan gaunnya yang anggun itu kelihatan seperti masih dalam lingkungan usia 40-an.

Vera Wang kelihatan bersahaja mempamerkan bentuk badan yang masih langsing meskipun memasuki usia senja

Vera Wang atau nama sebenarnya Vera Ellen Wang dilahirkan pada 27 Jun 1949 telah meraikan hari jadinya dengan rakan-rakan pereka fesyen lain di New York baru-baru ini, dengan nama-nama besar seperti Calvin Klein dan Donna Karan yang turut hadir ke majlisnya.

Vera Wang pernah menjadi editor majalah fesyen Vogue selama 17 tahun sebaik tamat pengajian di universiti. Dia kemudiannya meneruskan kariernya dengan bekerja bersama Ralph Lauren sebelum mula mereka gaun pertamanya pada usia 40 tahun.

Walau sudah berusia lanjut, penampilan fesyen orang muda pada dirinya menyebabkan ramai tak percaya bahawa dirinya sudah berusia lebih 70 tahun.

“Bagaimana ini boleh berlaku? Dia kelihatan lebih muda dari bekas kekasih saya” – Netizen

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen pula mendapati, rata-rata netizen mengatakan bahawa mereka tidak menyangka umur wanita itu 72 tahun dan dia juga nampak lebih muda daripada umurnya.

Berikut di bawah antara komen menarik daripada netizen di media sosial:

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker