[VIDEO] NIKAH MAC, TEKA TARIKH – RISTEENA TERHARU ISA TEMANNYA BERJAM-JAM BUAT RAMBUT



Sebaran :

“Counting days to be your wife @theisakhan. Sweetnya tunggu buat rambut for hours. Takde pergi mana-mana pun. Duduk diam je kat situ. Nanti lepas kahwin pun please macam ni okey!

“Cuba teka date wedding ktorang. Kalau sapa betul, nak invite datang lah nanti! Cepat teka! Hehe. Hint – MARCH,” demikianlah tulis pelakon Risteena Munim menerusi laman Instagram telah memberi bayangan akan menamatkan zaman bujang dengan kekasih hatinya, pelakon Isa Khan pada bulan Mac ini namun tidak mendedahkan tarikh bila sebalik menyuruhkan pengikutnya meneka.

Risteena memuat naik video dirinya bersama Isa di sebuah salon rambut. Risteena meluahkan rasa terharu kerana bakal suaminya itu sanggup menemaninya berjam-jam ketika membuat rambut di salon tersebut. Risteena juga berharap Isa akan tetap setia menantinya mendandan rambut walaupun sudah bergelar suami isteri nanti.



“Counting days to be your wife @theisakhan. Sweetnya tunggu buat rambut for hours. Takde pergi mana-mana pun. Duduk diam je kat situ. Nanti lepas kahwin pun please macam ni okey!

“Cuba teka date wedding ktorang. Kalau sapa betul, nak invite datang lah nanti! Cepat teka! Hehe. Hint – MARCH,” demikianlah tulis pelakon Risteena Munim menerusi laman Instagram telah memberi bayangan akan menamatkan zaman bujang dengan kekasih hatinya, pelakon Isa Khan pada bulan Mac ini namun tidak mendedahkan tarikh bila sebalik menyuruhkan pengikutnya meneka.

Risteena memuat naik video dirinya bersama Isa di sebuah salon rambut. Risteena meluahkan rasa terharu kerana bakal suaminya itu sanggup menemaninya berjam-jam ketika membuat rambut di salon tersebut. Risteena juga berharap Isa akan tetap setia menantinya mendandan rambut walaupun sudah bergelar suami isteri nanti.




Sebaran :


Leave a Reply