Aishah kena maki hamun sebab buka aib suami

Aishah kena maki hamun sebab buka aib suami

“Ramai DM Maki Hamun” – Aishah Nafi Buka Aib Suami Kongsi Kisah Beli Beras, Minta Netizen ‘Relax’

Perkongsian penyanyi veteran, Aishah baru-baru ini tentang pengalamannya sebagai seorang isteri yang bertanggungjawab membeli beras untuk keluarga telah mengundang rasa kurang senang dari kalangan netizen.



Menurut Aishah atau nama sebenarnya Wan Aishah Wan Ariffin, dia telah menerima banyak mesej cacian serta teguran dari warganet kerana mendakwa beliau secara sengaja membuka aib bekas suami.

Dalam pada itu, penyanyi tersebut cuba mengingatkan pada orang ramai bahawa dirinya tidak berniat untuk membuka aib bekas suami, cuma mahu kongsi realiti pengalamannya saja.

Sebelum ini, Aishah ada berkongsikan kegembiraannya menerima hadiah aksesori tangan jenama Pandora dari anak sulung, Armand Azhari sempena hari jadinya dan turut berkata sepanjang bergelar seorang isteri, dia tidak pernah ‘dimanjakan’ dengan pemberian hadiah.

Rata-rata netizen terkejut apabila wanita itu membuat perkongsian tersebut namun mendoakan agar beliau diberikan kebahagian serta kesihatan yang baik.



Sekadar info, pada penghujung November tahun lalu, penyanyi lagu Janji Manismu ini memaklumkan dirinya sudah tidak tinggal sebumbung dengan suami, tetapi masih belum dapat dipastikan status perkahwinan mereka. Bn

Aishah kena maki hamun sebab buka aib suami


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a




Abu Syafiq minta Idris siasat Tuan Ibrahim dulu

Kau Sorok Celah *** Mak Kau Ke? – Diva AA Bengang Nasi Lemak KFC Tiada Ikan Bilis



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker