[VIDEO] Misteri Nusantara Btol… Brader Ini Diganggu Ketukan Pintu Siap Buat Live Untuk Buktikan Ini Memang Real

JOHOR BAHRU – Mlsteri ketukan pintu turut merebak ke ne­geri ini apabila beberapa rumah penduduk di Kampung Melayu Majidee di sini menjadi sasaran beberapa hari lalu.

Seorang suri rumah, Surianida Darsuni, 40, berkata, pintu rumahnya diketuk pada antara pukul 1 hingga 3.30 pagi pada Khamis lalu.

Menurut Surianida, pada mulanya dia ingatkan pintu diketuk anak lelaki yang baru pulang selepas keluar bersama rakan-rakannya.

“Saya biasa tidur lewat, malam kejadlan (Khamis) saya nak ma­suk bilik untuk tidur dalam pukul 1 pagi, bunyi ada macam orang ketuk pintu, saya ingatkan anak saya baru balik.

“Saya biarkan, pukul 1.30 pagi saya dengar lagi sekali orang ketuk, saya bingkas bangun je­nguk tak ada pula keli.bat orang, anak ke siapa, saya biarkan.

“Kali ketiga bunyi pula dalam 15 minit, saya dan suami bingkas bangun, dia (suami) tengok di depan tetapi bunyi ketukan didengar di belakang pula,” katanya ketika ditemui di Jalan Berkat, Kampung Melayu Majidee di sini semalam.

Surianida berkata, ber.ang dengan gangguan itu dia memberanlkan diri untuk bersuara mela.wan uslkan mlsteri ber­kenaan.

“Saya sudah tak tahan, saya cakap jangan kacav aku, kau sudah salah orang nak kacav, pergi kacav rumah orang lain, lepas itu dalam pukul 3.30 pagi terus se­nyap tak ada gang.guan dah.

“Halranlah juga, kalau sebab angin, pintu berbunyi seolah-olah diketuk, malam itu tidak pula hujan ke atau angin kencang,” ceritanya.

Ibu kepada lima anak itu berkata, kejadlan anehh itu dialaminya sebanyak lima kali dan merupakan peristlwa pertama dialaminya sejak menghuni rumah di kampung berkenaan sejak 17 tahun lalu.

Lain pula yang berlaku pada individu yang dikenali menerusi saluran youtube beliau iaitu Mr Adem Official.

Menurut beliau, ketukan mlsteri terjadi ketika sedang buat rakaman untuk saluran beliau dan waktu itulah terjadinya kejadlan tersebut.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=1voJ1GQXILc[/embedyt]

Live ini di buat ketika saya mendengar ketukan yang agak pelikk pada waktu itu,Saya sedang membuat rakaman untuk c0ntent youtube saya,tapi utk beberapa kali phone saya menjadi sangat panas,dan beberapa kali matl dan blink untuk 2 atau 3 kali,dan pada waktu itu la kejadlan gangvan ketukan bermula . sila tonton sampai abis.

Reaksi Orang Ramai

Allahuakbar…bnde2 mcmni standard le adam,kdg2 tu bkn yg dr sabak bernam turun ke jb,tp yg ade kt sekeliling tu sbnrnye…kne ingat,bnde2 ni tau perasaan kite,ape yg kite takuutkn jd die bole mnjelma sebijik mcm ape yg trbayang dlm kpale kite…ape2pn kuattkn semangat dam,Allah ade bersama kite.

Jangan beranl sangat bro. sepatutnya duduk je dalam rumah. kalau betul lah per0mpak. kau kol polis. jangan tunjuk her0 bro. kalau benda halus dan kau pun tak kuat. kenapa ambik risik0 pergi cabarr. duduk je dalam rumah tu. kau bukak pintu manusia boleh la kau nampak. benda tu kau boleh nampak ke kalau dia masuk.

Serius mere.mang…sy tgok live adam dari awal sampai akhir. boleh bayangkan perasaan adam. macam x percaya, tp bila sendiri kena, Allahuakbar…glgil wehhh.

Kredit : Kosmo/MrAdem/OM/MediaBawang

[VIDEO] “Believe It or Not? Misteri Bunyi Ketukan Pintu Jadi Lagi, Rupa-Rupanya Keje Dia Ni..😂😂

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker