Ayu, Nourul sudah berbaik, normal ibu anak bergaduh – Ajai

DAMANSARA – Penyanyi dan komposer, Ajai mendedahkan hubungan anak sulungnya, Ayu Nazirah dan bekas isteri Nourul Depp sudah kembali pulih.

Pemilik nama penuh Mohamad Faizal Maas itu menyifatkan persengketaan yang berlaku sebelum ini sebagai perkara normal dalam hubungan ibu dan anak.

“Anak dengan ibunya sudah okey. Ayu sendiri memaklumkan kepada saya yang dia sudah berbaik dengan ibunya.



“Alhamdulillah, Ayu kata Nurul ada hantar mesej selain Ayu sendiri sudah minta maaf kepada ibunya.

“Sebenarnya normal ibu terasa hati dengan anak atau pun sebaliknya,” ujarnya kepada Kosmo! Online.

Ditanya sama ada dia ada menasihati anak dan bekas isterinya apabila berlaku perselisihan faham, bekas anggota kumpulan Exists itu berkata dia enggan masuk campur memandangkan masing-masing sudah dewasa.

“Saya memang tak masuk campur sebab bagi saya, mereka sudah dewasa untuk menangani isu sebegini.



“Saya sangat memahami mereka tapi apa boleh buat, darah mereka sama, kalau sana api sini juga api. Jadi, tugas saya untuk jadi air,” ujarnya ketika ditemui pada majlis pelancaran rakaman semula lagu Saat Hilang Cintamu nyanyian Aufahanie

Selain itu, Ajai mengambil pendekatan enggan mengulas dakwaan puteri sulungnya tinggal bersama pelakon Maria Farida sehingga menjadi punca perbalahan antara Nourul, 46, dan anak daranya itu.

Sebaliknya kata Ajai, anak gadisnya itu sebelum ini pernah menjadi pembantu peribadi kepada aktres berkenaan dan mempunyai rumah sendiri.

“Ayu pernah jadi pembantu peribadi Maria Farida tetapi dia ada kerja tetap dalam bidang zoologi. Ayu pun ada rumah sendiri,” katanya yang tidak menghalang sekiranya Ayu mahu mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya yang juga anak Maria Farida, Mizan Ashley.



Sebelum ini, Nourul yang terkenal dengan lagu Kerana Terluka mengakui ada konflik dan berkecil hati dengan puteri sulungnya.

Kata penyanyi berkulit hitam manis itu, dia berharap masalah dalaman keluarganya dapat diselesaikan dengan baik tanpa campur tangan mana-mana pihak.

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Rampas Anna daripada Meerqeen, ini jawab Amir Ahnaf

Imam Turkiye ditangkap di Mekah sebab sebut tentang Gaza & Palestin



Jalan ‘glow in the dark’ pertama di Malaysia

A letter to Sarawakian Christian Zionists: The evangelicals will not save us



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker