Untung siapa mengundi hari ini

#PRU15

Untung siapa mengundi hari ini

Sempena Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) hari ini, pengundi boleh menikmati pelbagai diskaun makanan dan promosi oleh pelbagai jenama popular, di seluruh negara.

Antaranya ialah Golden Screen Cinema, Marry Brown, TGI Friday, Old Town White Coffee, Pondok Kueh Johor Bahru, Kopi Saigon, dan Tealive.



Syarat yang ditetapkan oleh jenama-jenama terkemuka ini hanyalah, pengundi perlu menunjukkan jari yang telah dicelup dengan dakwat biru untuk layak mendapat promosi yang ditawarkan.

Jenama lain yang turut menawarkan promosi ini adalah Bean Junior, Gong Cha, Salad Atelier, Street Churros, Cool Blog, The Alley, Secret Recipe, MyLaksa dan Hokkaido Baked Cheese Tart.

Pengundi yang jari berdakwat biru juga boleh ke Nandos, Daboba, Koi, US Pizza, CU Mart, Myeong Dong Topokki, WarongByAdelRosmi dan Renjana by Kafeinatik untuk mendapatkan pelbagai promosi yang menarik.

Selain itu, Port Black Cafe, Burger Kuali Penuh (BKP), IKEA, Sushi King, Kenny Roger Roasters turut mengadakan promosi serta diskaun bagi mengalakkan orang ramai untuk turun membuang undi.



Pengundi boleh merujuk ke laman sesawang jenama-jenama tersebut untuk mengetahui terma dan syarat promosi yang ditawarkan. K Online

Untung siapa mengundi hari ini


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Sebak bersendirian di pelamin

SCRUT dedah syarikat yang melibatkan Muhyiddin dan ahli keluarga



Tiket Konsert BLACKPINK Di Malaysia ‘Sold Out’ Dalam Masa 30 Minit

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker