Aksi terlampau Carla rai gol

#PRU15

Aksi terlampau Carla rai gol

Seorang penyokong bola sepak wanita menggamatkan stadium apabila menayangkan ‘asetnya’ ketika meraikan jaringan semalam.

Carla Garza menjadi viral di media sosial selepas menyelak baju dan menayangkan buah dadanya sejurus selepas Tigres UANL menjaringkan gol ketika menentang Pachuca di Mexico.



Bekas pemain antarabangsa Perancis, Andre-Pierre Gignac menjaringkan gol pada minit ke-88 untuk mengesahkan kemenangan pasukannya dan Carla meraikannya dengan cara tidak dijangka.

Dia yang berdiri menyaksikan sepakan penalti diambil pantas menyelak bajunya apabila bola menerjah jaring dan melompat kegembiraan sehingga menarik perhatian penyokong lain di sekelilingnya.

Malah ada yang mengambil kesempatan dengan bergambar bersama di tempat duduk penonton dalam keadaan baju yang sengaja diselaknya.

Peminat bola sepak di media sosial pantas memberi respon nakal dengan cara gila Carla meraikan gol sehingga meraih 7.5 juta tontonan di Twitter.



Seorang penyokong mencatat: “Tiba-tiba saya peminat Tigres.”

Seorang lagi menambah: “Seperti kata Patrice Evra, saya cintakan sukan ini…Oh my God!!!”

Yang ketiga pula berkata: “Cari wanita ini, saya mahu berikan semua wang simpanan saya kepadanya.”

Dalam responnya kepada video yang viral itu, Carla membuka akaun Twitter dan berkongsi klip videonya yang tertera: “Kerana ada satu kehidupan dan GIGNAC membuatkan kehidupan saya indah, terima kasih atas komen yang baik dan buruk.”



Namun malang bagi Carla apabila cara meraikan jaringan ‘terlampaunya’ tidak berbaloi apabila Tigres tewas aksi peringkat kedua kepada Pachuca dan tersingkir di suku akhir Apertura. HM

Aksi terlampau Carla rai gol


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Rumah tangga Sakinah, Michael telah berakhir?

Tragedi Berdarah: Kakak baling pisau bunuh adik angkara berebut tempat duduk



Jiran samseng undang kecaman warga maya [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker