Anak dara Tiara Jacquelina, ikut wajah arwah ayahnya

Anak dara Tiara Jacquelina, ikut wajah arwah ayahnya

Selebriti berprofil tinggil, Puan Sri Tiara Jacquelina baru ini memuatnaik sebuah hantaran di media sosial beliau yang ditujukan khas buat anak perempuan kesayangannya, Hani Karmila.

Anak Perempuan Kesayangan
Dalam muatnaik terkini Tiara, pelakon dan penerbit ini menitipkan ucapan istimewa buat anak perempuannya Hani Karmila bagi meraikan ulang tahun kelahiran puteri sulungnya dengan coretan ringkas di Instagram beliau.



“Selamat hari lahir kepada anak perempuan kesayangan saya di dunia ini. Si gadis yang buat saya paling gembira, menghangatkan hati saya dan memenuhi segala kegembiraan dan kebanggaan saya. Juara Jiujitsu saya dan pereka yang paling berbakat dan kreatif juga. Mila saya.” Coret Tiara

Wajah Seiras Hani Mohsin

Hantaran yang muatnaik selebriti berprofil tinggi ini mencuri perhatian warganet, rata-rata ramai yang menitipkan ucapan hari lahir buat anak perempuan Tiara diruangan komen.

“Selamat hari lahir Mila sayang.”



“Selama hari lahir Mila! Tuhan rahmati kamu!”

“Selamat hari lahir Mila!” Ucap mereka

Namun ada juga yang meluahkan rasa terpegun tatkala melihat wajah Hani Karmila yang cantik jelita dan seiras arwah bapanya Hani Mohsin.

“Sebiji arwah ayah dia.”



“Sebijik macam arwah Hani Mohsin.”

“Tengok Mila yang cantik ni, teringat kat arwah Hani Mohsin.” Komen warganet

Sekadar info, Hani Karmila merupakan anak kepada Tiara bersama bekas arwah suaminya terdahulu iaitu Hani Mohsin. Untuk rekod, Hani Karmila atau lebih mesra dikenali sebagai Mila ini juga merupakan seorang atlet seni mempertahankan diri.



Baru-baru ini Mila berjaya meraih pingat emas dalam pertandingan seni bela diri Jujitsu bagi kategori 58 kilogram di Kejohanan Antarabangsa Terbuka Singapura. Mr

Anak dara Tiara Jacquelina, ikut wajah arwah ayahnya


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Jadi janda tidaklah hina – Fatin Afeefa

Cukup sudah dengan Anwar dan Mahathir



Akulah Penyamun – PKR

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker