Caprice Akan Undi Hang

Caprice Akan Undi Hang

Penyanyi rap, Caprice baru-baru ini memuat naik satu entri di Instagram menunjukkan tanda sokongan jika kanabis digunakan untuk tujuan perubatan.

Dalam posting tersebut, dapat dilihat Menteri Kesihatan, Khairi Jamaludin (KJ) membuat lawatan di Bangkok, Thailand mengkaji tentang kaedah penanaman dan penyelidikan pokok kanabis.



Sehubungan itu, Caprice atau nama sebenarnya Ariz Ramli, 34, mengakui akan mengundi Khairi Jamaludin sekiranya penggunaan ganja disahkan dalam negara ini bagi tujuan ubat-ubatan.

Due to the increasing stress & anxiety post-covid + ekonomi makin teruk + politik makin kecoh, Cap support YB @khairykj to legalize that… For medical purposes confirm cap akan undi hang… “

Caprice juga sempat ‘bergurau’ menyatakan pendapat supaya ahli parlimen Malaysia membuat pengambilan kanabis sebelum masuk ke parlimen bagi mengelakkan perselisihan faham sesama sendiri.

Justeru, jika semua ahli parlimen Malaysia ambik satu dose tiap kali sebelum masuk parlimen, confirm semua akan kerjasama, tak jadi gaduh, dan settle masalah2 dekat Malaysia ni…”



Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen menyokong pendapat Caprice serta berseloroh tentang penggunaan ganja di dalam parlimen.

Caprice Akan Undi Hang


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Kes Najib penganiayaan politik – Armand

Gurauan melampau rakan



Bekas mak nyah insaf selepas mimpi dibakar api

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker