Cita Citata belum cukup kuat padam gambar lama

Cita Citata belum cukup kuat padam gambar lama

Penyanyi popular Indonesia, Cita Citata membuat pengakuan, dia masih belum mampu untuk memadam gambar lamanya di Instagram, biarpun kini sudah berhijab.

Jelas Cita, Instagram merupakan diari perjalanan kehidupannya dan mengharapkan warganet tidak terus mengecam serta mengkritik tindakan tersebut.

“Saya tetap manusia yang tidak sempurna. Saya belum cukup kuat untuk padam gambar sebelum ini (kecuali yang seksi). Maaf, Instagram adalah paparan perjalanan hidup saya.



“Ingat, setiap orang memiliki cerita yang berbeza. Mohon beri sokongan dan doakan yang baik-baik. Insya-Allah, doa baik akan kembali kepada diri sendiri,” tulisnya di Instagram.

Penyanyi Sakitnya Tuh Di Sini itu sebelum ini menerima kritikan warganet apabila masih menayangkan gambar lamanya yang tidak menutup aurat walaupun sudah berhijab.

Malah, Cita juga berdepan spekulasi, kononnya dia mula berhijab kerana disuruh oleh teman lelakinya, Didi Mahadirka.

Dalam perkongsian sama, penyanyi itu juga menjelaskan, keputusannya berhijab bukan disebabkan orang lain dan tiada paksaan untuk dia memakai tudung.



“Mungkin ada hubung kait dengan pasangan, tetapi dia tidak pernah meminta atau menyuruh saya memakai hijab. Keputusan ini adalah keinginan saya sejak dulu lagi,” katanya. Utusan

Cita Citata belum cukup kuat padam gambar lama


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Emma Maembong, Shahz Jaszle kena kecam sakan menari berpelukan (Video)

Darlene tular dipeluk dua lelaki kini bekerja di dapur, kaunter

Iman Troye lupa diri?

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
%d bloggers like this:

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker