Hulk Hogan berdikir barat (Video)

Hulk Hogan berdikir barat (Video)

Terrence “Terry” Gene Bollea (11 Ogos 1953) adalah seorang pelakon dan pegusti profesional dari Amerika Syarikat. Beliau dikenali di gelanggang gusti profesional ini sebagai Hollywood Hulk Hogan saat ini bekerja untuk Total Nonstop Action Wrestling (TNA). Selama kerjayanya, Hogan bertempur di beberapa syarikat gusti, yang terpenting World Wrestling Federation dan World Championship Wrestling. Selain itu, Hogan adalah salah satu tokoh paling penting dalam gulat gusti profesional, untuk mempromosikannya secara global pada tahun 80-an.

Sebagai seorang pegulat atau penggusti , Hogan juara dunia 12 kali sejak WWF Juara enam kali, (juara terbantahkan satu kali) dan 6 kali juara WCW. Ini juga merupakan juara dunia lagi pasangan dengan Edge. Hogan diperkenalkan ke WWE Hall of Fame pada tahun 2005 dan memenangi Royal Rumble pada tahun 1990 dan 1991. Gaya Hidup

Apa yang menarik tentang Hogan ialah dia seorang yang cukup mesra dan peramah walaupun di gelanggang dia sangat bengis.

Hogan yang dilabel sebagai atlet gusti paling popular di dunia, sebelum ini juga pernah menyatakan keinginannya untuk beraksi di WWE semula.

Hulk Hogan berdikir barat (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


‘Aku Simpati Dengan Dia’ ….Hattan Simpati Dengan Ning Baizura

Hattan Tiada Masalah BBNU ‘Cover’ Lagunya, Bagi ‘Warning’ Awal-awal Tahan Telinga Jika Jahanam [VIDEO]

‘I Love Being Viral’ – Cubaan Jatuhkan Reputasi …Ning Baizura Tak Endah Kecaman [VIDEO]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker