Amber Heard sindir Johnny Depp buka akaun TikTok

Amber Heard menyindir pembukaan akaun TikTok oleh Johnny Depp. – ABC

BANDAR RAYA NEW YORK – Aktres Amber Heard menyindir kenyataan bekas suaminya, Johnny Depp yang dimuat naik di laman TikTok selepas pelakon tersebut membuka akaun media sosial itu, lapor stesen penyiaran ABC, semalam.

Jurucakap Heard mengeluarkan kenyataan bagi pihaknya mengenai debut Depp di TikTok dan menyampaikan mesej yang menyindir kenyataan aktor itu mengenai ‘bergerak ke hadapan’ selepas kes tersebut.

“Seperti yang Johnny katakan, dia akan bergerak ke hadapan sedangkan realitinya, ia menolak hak wanita ke belakang.

“Mesej keputusan yang berpihak kepada Johnny buat mangsa keganasan rumah tangga adalah untuk hidup ketakutan dan tidak berhak bersuara selamanya,” tulis kenyataan itu.

Depp sebelum itu mengesahkan pembukaan akaun media sosial di TikTok dan mengucapkan terima kasih kepada peminat yang menyokongnya sepanjang perbicaraan kes fitnah menentang Heard.

Pelakon yang sudah mengumpul lebih tujuh juta pengikut di platform media sosial itu berkongsi video di mana dia dilihat menyapa peminat serta membuat persembahan di atas pentas dengan sebuah gitar di tangan.

Video yang didedikasikan untuk penyokongnya yang paling dihargai, setia dan tidak berbelah bahagi turut dikongsi ke platform Instagram miliknya.

“Kita telah berjalan di jalan yang sama, bersama-sama. Kita melakukan perkara yang betul bersama-sama semuanya kerana anda mengambil berat mengenai saya.

“Kini kita semua akan bergerak ke hadapan bersama-sama dan seperti biasa, saya hanya mampu mengucapakan terima kasih atas sokongan anda selama ini. Salam sayang dan hormat dari saya, JD,” tulis Depp. – Agensi

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:
MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214
Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Anna Jobling trending ke luar negara

16 ciri terbaharu Apple yang anda perlu tahu

Rider ‘mat saleh’ persoal jalan raya Malaysia banyak lubang

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker