Wanita Kena Cerai Selepas ‘Upload’ Video Suami Basuh Pinggan Dekat TikTok

Wanita Kena Cerai Selepas ‘Upload’ Video Suami Basuh Pinggan Dekat TikTok

Di Syria, tindakan seorang wanita yang merakam perbuatan suaminya yang sedang mencuci pinggan sebelum muat naik video tersebut di laman TikTok, mengundang padah selepas lelaki berkenaan didakwa menceraikannya.

Memetik laporan media tempatan, rakaman video tersebut menggunakan background music yang memberi gambaran seolah-olah lelaki itu berada di bawah kawalan si isteri. Difahamkan video tersebut dirakam ketika si suami sedang sedang sibuk membersihkan rumah dan berdiri di dapur sambil mencuci pinggan.



Wanita ini didakwa ‘meletakkan’ lagu berbentuk provokasi dalam video tersebut sehingga menyebabkan si suami berang sebelum bertindak menceraikannya selepas video tersebut tular.

Lirik lagu mendalam

Bercerita lebih lanjut, lagu bertajuk Mesaytara (saya dominan/ saya akan mengawal awak) dipercayai menjadi punca utama di sebalik penceraian pasangan ini.

Difahamkan, lagu tersebut bukan kali pertama membawa kepada penceraian dan terdapat dua kes lagi yang berlaku di Iraq dan Jordan dipercayai daripada lagu yang sama.
Sumber: Gulf News



Wanita Kena Cerai Selepas ‘Upload’ Video Suami Basuh Pinggan Dekat TikTok


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Najib Minta DAP Jangan Politikkan Tragedi Basikal Lajak



Beli Nasi Briyani Daging RM12, Sekali Dapat Daging Meatball 3 Biji

Abang Johan Pelakon ‘Mat Saleh’ Menangis Sebab Ramai…



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker