Asap hitam keluar daripada anak patung serang kucing

ONTARIO, KANADA – Seorang wanita di Kanada dilaporkan merakam klip video memaparkan objek dipercayai hantu  yang keluar daripada sebuah anak patung dan mengejar kucing peliharaannya, lapor akhbar Metro UK semalam.

Menurut Kathy Gallinger, meskipun dia kerap mengalami pelbagai kejadian misteri sejak berpindah ke rumah itu pada 2018, rakaman video tersebut benar-benar menakutkannya.

Berdasarkan rakaman sistem televisyen litar tertutup (CCTV) yang dipasang di kediaman itu, jelas kelihatan ‘asap hitam’ keluar dari sebuah anak patung dan seolah-olah menyerang kucing Gallinger.

Kucing bernama Salem itu pada awalnya dilihat merenung ke arah anak patung dari tahun 1950-an milik ibu Gallinger.

Asap hitam kemudian keluar dari patung tersebut dan menuju ke arah Salem sebelum kucing itu terkejut lantas berlari untuk bersembunyi.

Gallinger kemudian memanggil seorang ahli psikik yang memberitahu bahawa hantu itu tidak memberi ancaman kepada keluarganya.

“Dia (ahli psikik) berkata bahawa tiada sebarang petanda menunjukkan hantu itu mahu kami keluar dari rumah ini. Ia cuma mahu kami sedar akan kewujudannya,” katanya.

Gallinger meletakkan kamera CCTV di ruang bawah tanah rumahnya selepas beberapa kali menemui bukti terdapat aktiviti paranormal lain di kediamannya. – AGENSI


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Pencuri telefon kena ‘smackdown’, tewas di tangan wanita

Gadis cantik jadi buruh sanggup pikul simen

Amalan Dilakukan Rasulullah s.a.w. Ketika Berbuka Puasa

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker