Nad Zainal akhirnya buka mulut

Nad Zainal Malas Serabutkan Diri

Nad Zainal akhirnya buka mulut

Beberapa hari yang lalu, kecoh di setiap portal mengenai perbalahan antara pelakon Nad Zainal dan rakan-rakan selebriti yang lain, dimana dahulunya merupakan teman rapat.

Melalui temubual bersama Melodi TV3, Nad memberitahu bahawa dia enggan bermusuh dengan mana-mana pihak dan hanya mahu fokus kepada kerjaya seninya sahaja.



Kata isteri kepada pelakon Ungku Ismail itu, dia tahu memikirkan kontroversi bermasam muka dan tidak lagi berkawan dengan rakan-rakan selebriti yang dikatakan sudah hilang dari radar.

Apa yang terjadi itu saya rasa faham sendirilah, saya tak nak jelas lebih lanjut. I am happy with my life now. Tak ada musuh.

Dalam pada itu, pelakon wanita ini sempat menafikan bahawa dia terkilan kerana sering terpalit dalam beberapa isu yang tidak enak, namun akui ada kalanya lelah.

Bila kongsi salah, tak kongsi salah. Lebih baik tak perlu share benda yang tak sewajarnya.



Sebelum ini, pelakon hebat Nabila Huda ditemubual oleh pihak wartawan untuk ditanyakan soal persahabatan dengan Nad Zainal, namun respon aktres itu sememangnya menarik perhatian kerana dia berkata tidak mengenali wanita yang bernama Nad Zainal.

Nad Zainal akhirnya buka mulut

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Ustaz Azhar Idrus hentam Abang Tesla

Jangan jolok sarang tebuan – Puteri Sarah



Termuntah tengok video Abang Tesla – Ridhuan Tee

Diana Danielle jawab isu ‘buat’ hidung



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker