Polis tahan lelaki ‘amuk’ di restoran [VIDEO]

Tangkap layar video menunjukkan seorang lelaki merosakkan beberapa barangan di restoran sebelum dipukul beberapa individu yang berada di tempat kejadian.

PETALING JAYA: Polis menahan seorang lelaki warga tempatan susulan kejadian khianat dan mendatangkan kecederaan di premis makanan di Ipoh, Perak.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Yahaya Hassan, berkata suspek direman selama empat hari bermula hari ini hingga 8 Feb bagi membantu siasatan.

“Polis Ipoh terkesan video-video memaparkan satu kejadian khianat dan mendatangkan kecederaan dilakukan seorang lelaki warga tempatan di Ipoh disebar di media sosial yang mana telah mendapat perhatian masyarakat umum.

“Polis daerah Ipoh mengesahkan satu laporan diterima pada 5 Feb mengenai kejadian tersebut dan kes disiasat bawah Seksyen 324 dan 427 Kanun Keseksaan (mendatangkan kecederaan dan khianat),” katanya dalam kenyataan.



Beliau berkata, laporan polis turut dilakukan waris suspek hari ini yang mendakwa lelaki itu dipukul orang ramai di tempat kejadian.

“Siasatan masih dijalankan dengan merangkumi semua aspek mengenai kejadian ini.

“Orang ramai dinasihatkan tidak bertindak melangkaui undang-undang atau meletakkan undang-undang di tangan sendiri dalam apa jua keadaan dan tidak membuat sebarang spekulasi mengenai video-video tersebut yang boleh menjejaskan siasatan polis,” katanya.

Terdahulu, tular video berdurasi 1 minit 27 saat menunjukkan seorang lelaki merosakkan beberapa barangan di restoran sebelum dipukul beberapa individu yang berada di tempat kejadian.




Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Keluarga Pelakon Ezzaty Abdullah Ada Dalam Kereta Api Terbakar Di Kelantan, Dukung Nenek Sekali



Lelaki cedera dibelasah kekasih gelap isteri

Wanita dihimpit lelaki tunjuk kemaluan ketika menunggang motosikal [VIDEO]



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker