Pemuda tumbang ketika beriadah temui ajal

KLUANG: Pemuda berusia 35 tahun maut ketika sedang beriadah di kawasan rekreasi tasik Taman Seri Impian di sini, kira-kira pukul 7.20 petang, semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kluang, Deputi Superintenden Abdul Razak Abdullah Sani berkata, mangsa sempat mengadu sakit dada dan sukar bernafas kepada rakannya sebelum kejadian.

“Pada 7.50 petang, polis terima laporan melalui panggilan kecemasan MERS 999 memaklumkan terdapat seorang lelaki warga tempatan lingkungan 30-an tidak sedarkan diri disyaki telah meninggal dunia di kawasan rekreasi itu.

“Ketua Polis Balai Kluang bersama tiga anggota telah pergi ke tempat kejadian dan siasatan mendapati, si mati seorang Ielaki warga tempatan rebah dan tidak sedarkan diri ketika sampai di kerusi yang disediakan di kawasan rekreasi.

“Rakan mangsa memaklumkan dia ada beberapa kali mengakui sakit di bahagian dada sebelum ini, namun tidak pasti sama ada mangsa ada membuat rawatan di hospital atau sebaliknya,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Beliau berkata, pemeriksaan terhadap tubuh badan si mati tiada menunjukkan berlakunya sebarang unsur jenayah atau khianat.

“Pegawai Perubatan dari unit Kecemasan Hospital Enche’ Besar Hajjah Khalsom (HEBHK) Kluang telah membuat pemeriksaan dan mengesahkan mangsa meninggal dunia.

“Mayat dibawa ke hospital itu dan diserahkan kepada Jabatan Forensik untuk urusan bedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematian,” katanya yang memaklumkan kes diklasifikasikan sebagai kematian mengejut (SDR).

Sementara itu, orang ramai yang mempunyai maklumat boleh menyalurkan di mana-mana balai berhampiran atau menghubungi IPD Kluang melalui talian 07-7784222 atau 07-7784256. – UTUSAN

Pemuda tumbang ketika beriadah temui ajal


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


Netizen Tells Mahadi: “Next Time You Can Record Heliza Helping You With Your Undies”

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker