ADUN nafi lakukan gangguan seksual, anggap ia serangan politik

ADUN nafi lakukan gangguan seksual, anggap ia serangan politik

JOHOR BAHRU – Ahli Dewan Undangan (ADUN) di negeri ini yang didakwa telah melakukan gangguan seksual terhadap seorang wanita muda menyifatkan dakwaan itu sebagai serangan politik terhadap dirinya.

Wakil rakyat yang dihubungi mengakui mengenali Ahli Jawatankuasa Srikandi (AJK) Bersatu Kota Tinggi itu sejak setahun lalu.



“Saya maklum perkara itu (dakwaan gangguan seksual) bagi saya ruang berbincang dengan peguam saya kemudian saya akan beritahu bagaimana.

“Saya minta maaf. Bagi saya bercakap dengan peguam saya dahulu,” katanya ketika diminta mengulas mengenai laporan wanita yang didakwa berkali-kali diganggu secara seksual olehnyal sejak awal Januari lalu.

Dalam laporan polis yang dibuat wanita berusia 25 tahun itu hari ini mendakwa, kejadian pertama pada 2 Januari lalu di mana ahli politik berkenaan cuba memegang tangan kanan dan pahanya.

Kejadian sama turut berulang ketika dalam perjalanan pulang dari Kuala Sedili ke Kota Tinggi di mana mangsa dikatakan diraba di payudara dan memegang paha kirinya namun mangsa cuba menepis dan hanya berdiam diri kerana takut. MG



ADUN nafi lakukan gangguan seksual, anggap ia serangan politik


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Doktor beri amaran trend ‘ayam mengantuk’



Tukang Masak Dedah ‘Rahsia Besar’ Cara Masak Nasi Putih Sedap, Bukan Masak Begitu Saja

Ismail Sabri tidak guna kroni masuk UM



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker