Datin Rebecca mengadu harga beras naik

Datin Rebecca mengadu harga beras naik

Pelakon terkenal, Datin Rebecca Nur Al-Islam mengakui dia dan suami turut terkesan dengan kenaikan harga beras di pasaran.

Perkara itu dimaklumkan Rebecca ketika ditemu bual majalah RASA di mana dia berkata bahawa isi rumah 9 orang anak, suami dan juga pembantu rumahnya masing-masing kuat makan dan mempunyai selera besar.



Ujarnya lagi, 50 kilogram beras boleh dikatakan tidak mencukupi bagi menampung kehidupan selama 2 minggu mereka berada di rumah.

Berikutan itu, Datin Rebecca dan suaminya masing-masing berusaha untuk mencari rezeki halal demi menambah sumber kewangan keluarga.

Tambah pelakon itu lagi, dia kini bekerja keras dan melakukan pelbagai pekerjaan untuk meraih sumber kewangan yang cukup demi menampung keperluan yang besar di rumah.

Sekadar info, Rebecca Nur Al-Islam telah mendirikan rumah tangga pada 14 Januari 2011 dengan Datuk Nor Azam Sulaiman. Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan 5 orang anak, 2 orang anak tiri hasil perkahwinan suaminya dahulu dan juga 2 orang anak angkat.



Datin Rebecca mengadu harga beras naik

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kakak wanita disondol anak pasangan pelakon beri respon



Marissa ‘kejar’ sehingga Aslam tak daya melawan , dakwa bekas isteri

Marissa pernah bersumpah tak akan menyondol lagi – Misya



Mencarut sebelum meninggal dunia



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker