Pengantin Baru Jadikan ‘Unboxing By Husband’ Trend, Cikgu Beri Komen Pedas (Video)

Pengantin Baru Jadikan ‘Unboxing By Husband’ Trend, Cikgu Beri Komen Pedas (Video)

Selalunya kalau kita dengar perkataan unboxing, pasti ramai yang terbayang video-video yang memaparkan review terhadap sesuatu barang mahupun produk.

Walau bagaimanapun, sekarang ini yang sedang menjadi trend di platform TikTok bukannya rakaman video unboxing barang, akan tetapi Unboxing By Husband.

Dari perkataan itu pun dah dapat nampak kepelikannya dan itulah realiti sekarang ini apabila terlalu ramai pengantin baru terutamanya dikalangan wanita bertudung memuat naik video seperti itu.

Trend ini memaparkan tudung si isteri akan dibuka secara perlahan-lahan oleh si suami dan masing-masing masih memakai busana pengantin.

Akibat berasa meluat dengan video-video tersebut, seorang wanita yang dikenali sebagai Cikgu Dell memberi teguran pedas kepada pasangan yang merakam hal itu dan satu perkara yang terlintas di dalam fikiran dia adalah, mana letaknya perasaan malu buat wanita bertudung yang melakukan trend terbabit.

Meninjau di ruangan komen hantaran video itu, rata-rata netizen turut bersetuju dengan apa yang diperkatakan oleh cikgu tersebut dan merasakan perkara itu tidak perlu dipertontonkan buat khalayak umum, cukup sekadar simpan sendiri.

Pengantin Baru Jadikan ‘Unboxing By Husband’ Trend, Cikgu Beri Komen Pedas (Video)


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


Ada apa dengan 11 Mac, 19 April dan 17 September?

Pelakon Indonesia, Cassandra Angelie kantoi melacur

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker