Mahu Kembali Jadi Fatah, Lucinta Luna Mengaku Penat Jadi Perempuan,“Cukuplah..Saya Takut Dosa”[VIDEO]

Mahu Kembali Jadi Fatah, Lucinta Luna Mengaku Penat Jadi Perempuan,“Cukuplah..Saya Takut Dosa” [VIDEO]

PENYANYI dangdut Indonesia, Lucinta Luna mengejutkan ramai pihak apabila tampil dengan imej lebih maskulin dalam sesi temubual di laman YouTube Boy William, baru-baru ini.

Penampilan Lucinta atau nama sebenar Muhammad Fatah dengan mengenakan pakaian lelaki cukup berbeza dengan imejnya sebelum ini yang diketahui feminin dan anggun.

Dalam program itu, Lucinta meluahkan isi hatinya sepanjang tiga tahun menjadi seorang transgender di negara republik itu

Personaliti Indonesia bernama Lucinta Luna ini memang tak asing lagi dengan orang-orang di Malaysia lebih-lebih lagi lepas dia pernah berduet bersama Dato Sri Aliff Syukri dan Sajat untuk lagu Bobo Di Mana.

Macam yang korang tahu, sebelum ini Lucinta Luna telah membuat beberapa perkara untuk buktikan bahawa dia seorang wanita tulen termasuk baru-baru ini membuat prank dia mengandung.

“Jujurnya aku capek”

Lucinta Luna dilihat mengaku yang dia sebenarnya dah penat menjadi seorang perempuan dan kini mahu berpakaian seperti lelaki dan dipanggil dengan nama sebenarnya Muhammad Fatah. Uish biar betul?

Ketika ditanya adakah dia berani untuk tunjukkan kepada satu negara identiti sebenarnya itu adalah lelaki, Lucinta mengatakan yang dia dah tak peduli tentang komen orang lain mengenai dirinya.

“Saya tak happy (jadi Lucinta Luna). Saya jadi takut, takut dengan dosa.

VIDEO 1 DIBAWAH:-

“Bahkan selepas (jadi perempuan secara fizikal), saya bangun tidur dan melihat bahagian badan… rasa macam kenapa berbeza. Dulu masa saya masih kecil bentuknya tidak begini.

“Ya Allah, boleh tak saya balik lagi begitu?” ceritanya.

Sementara itu, Lucinta yang pernah berduet dengan Datuk Aliff Syukri menerusi lagu Bobo Di Mana ini mengakui sudah puas meraih populariti atas tindakannya sebelum ini.

Dia juga mengakui sudah penat berdepan dengan pelbagai kontroversi sepanjang tiga tahun membawa nama Lucinta Luna.

“Ya istilahnya sudah cukup la ya selama tiga tahun ini, dari tahun 2018 sudah cukup dapat untung dari situ.

“Ya saya percaya satu hari nanti pasti kembali (kontroversi) lagi, tapi saya penat sahaja. Terima kasih kerana mendengar cerita saya,” ujarnya.

Sekadar peringatan, perbuatan menukar jantina dan mengubah fitrah dilarang dalam agama Islam.

“Gue itu perempuan”

Namun kalau korang tak tengok video ni sampai habis, korang takkan tahu sebenarnya di akhir video, Lucinta telah buka rambut palsunya dan mendedahkan yang dia adalah perempuan dan suara garau sepanjang temubual tadi adalah suara rakannya.

Lelaki yang dikatakan menyamar menjadi suara Lucinta Luna sebagai Muhammad Fatah ini kemudiannya memunculkan diri dari belakang piano dan mengatakan dia telah bekerja dengan Lucinta selama tiga tahun dan mengaku Lucinta adalah perempuan asli. Ah pulak dah….-LM /mSTAR

SAKSIKAN VIDEO PRANK BELIAU DI BAWAH:-

Uii dahsyat betul prank dia, suara lelaki yang Lucinta guna tu memang sama betul dengan pergerakan mulut Lucinta walaupun dia sorok dekat belakang.

VIDEO PENUH TEMURAMAH DI BAWAH:-

https://youtu.be/RPXOIlKjokE

Mahu Kembali Jadi Fatah, Lucinta Luna Mengaku Penat Jadi Perempuan,“Cukuplah..Saya Takut Dosa” [VIDEO]

Jika anda mengalami kemurungan dan tekanan hubungi:

MHPSS di 03-29359935 atau 014-3223392

Talian Kasih 15999 / WhatsApp Talian Kasih di 019-2615999 (Bagi pelbagai bantuan aduan keganasan rumahtangga dan pelbagai lagi masalah seperti penderaan);

KSK-Care JAKIM di WhatsApp 0111-9598214

Befrienders Kuala Lumpur di talian 03-76272929

CPRC Kebangsaan KKM
Telefon : 03 8881 0200 / 03 8881 0600 / 03 8881 0700
Whatsapp : +60178429454
Email : [email protected]

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU</a


‘Perut Kejap Besar, Kejap Kecil’ – Lucinta Luna Mengandung Ke Tak? 😂

Cepat Betul Perut Lucinta Luna Membesar.. Dah Kedepan Macam 5 bulan

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker