Siakap kayangan, Restoren Terapung Sas Rimba tak terjejas

Siakap kayangan, Restoren Terapung Sas Rimba tak terjejas

Restoran Terapung Sas Rimba, yang menjadi kontroversi gara-gara hidangan siakap harga kayangan seolah-olah tidak terjejas teruk oleh publisiti buruk itu.

Melihat perkongsian gambar dari pengunjung menunjukkan kedai makan berusia lapan tahun yang terletak di Taman Geoforest Kilim itu terus dibanjiri pelanggan yang berminat untuk makan selepas melawat kawasan paya bakau berhampiran.

Pemilik restoran, Norasyikin Musa berkata, walaupun terdapat kontroversi di media sosial, mereka dapat terus berniaga seperti biasa.

“Alhamdulillah, saya bersyukur dan saya percaya semua berkat datang daripada Allah. Saya sebenarnya tidak boleh mengatakan saya ‘berterima kasih’ kepada pengadu kerana menjadikan kedai saya menjadi tular kerana saya kecewa dengan sikapnya.

“Saya menghormati semua pelanggan saya, sebab itu saya selalu memeriksa pesanan mereka kerana saya tidak mahu mereka mempunyai pengalaman makan yang mengecewakan di sini,” katanya.

Norasyikin berkata, tiada siapa yang sempurna dan dia bersyukur dengan sokongan berterusan yang ditunjukkan oleh pelanggan walaupun terdapat berita buruk di media sosial. Wy

Siakap kayangan, Restoren Terapung Sas Rimba tak terjejas


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Siakap Kayangan: Pelanggan bidas semula jawapan restoren ‘Menipu kuat’

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker