Fadzilah Kamsah Dakwa Ada Gangguan Paranormal Pada Siti Sarah

Fadzilah Kamsah Dakwa Ada Gangguan Paranormal Pada Siti Sarah

Tahap oksigen dalam badan Siti Sarah dikatakan semakin merosot hingga ke paras 40 peratus pada 8 malam semalam. Menurut pandangan pakar motivasi terkenal, Datuk Dr Fadzilah Kamsah mendakwa yang ianya mungkin disebabkan gangguan paranormal lain di Unit Rawatan Rapi (ICU) berkenaan.

Selepas bacaan Yasin dan doa selamat yang dianjurkan bagi memohon kesembuhan Sarah semalam, Dr Fadzilah juga menasihati Shuib untuk meminta kebenaran pihak hospital dengan membuka bacaan ayat-ayat Ruqyah di katil Sarah. Beliau berkata demikian kerana dapat merasakan ada gangguan lain yang menggangunya disana.

Menurut laporan mstar, Dr Fadzilah juga meminta orang ramai untuk tengok gambar Sarah sambil membacakan surah Al-Fatihah atau baca apa-apa doa lain.

Kemudian hembuskan kepada gambarnya dengan niat supaya Allah dapat menyembuhkannya. Mana tahu dalam banyak-banyak orang yang buat, salah seorang daripadanya Allah makbulkan doanya.

Shuib juga diminta untuk berjumpa dengan bayi yang baru saja dilahirkan Sarah beberapa hari lalu agar menyentuhnya dan berdoa agar 100 peratus cepat kuat dan sihat kerana itulah terapi yang paling mustajab.

Apapun, semoga Shuib sekeluarga kuat dan tabah hadapi dugaan ini. Diharapkan juga agar Siti Sarah kembali sihat seperti sedia kala, Amin.
SUMBER : mstar

Berita baru terima :


Penyanyi Siti Sarah, 37, disahkan meninggal dunia di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), di sini, jam 5.13 pagi tadi.

Perkara itu dikongsi syarikat pengurusan penyanyi lagu Kesetiaan itu, Indigital Music dalam satu kenyataan ringkas.

“Dengan berat hati dan berdukacita, kami ingin memaklumkan bahawasanya Siti Sarah Raissuddin disahkan meninggal dunia jam 5.13 pagi HUKM.

Fadzilah Kamsah Dakwa Ada Gangguan Paranormal Pada Siti Sarah


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Nak tahu siapa Nazri sebenar, baca kenyataan lalunya – Najib

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker