Bekas Pengacara TV3 Didakwa Pukul Staf Guna Kayu & Langgar Pondok Pengawal

Baru-baru ini, seorang pengguna di laman Twitter berkongsikan satu ciapan mendakwa seorang bekas pengacara TV3 dan juga merupakan bekas isteri kenamaan melakukan kerosakan di kawasan perumahan dengan melanggar pondok pengawal.

Bukan sekadar itu saja, malah dia turut didakwa memecahkan pejabat pengurusan, merosakan CCTV, memukul staf pengurusan serta banyak lagi kekasaran yang dibuat.

Kata individu tersebut lagi, ini bukanlah kali pertama pengacara berkenaan membuat ‘kecoh’ kerana namanya juga pernah disebut ramai sebelum ini.

Bagaimanapun, individu itu berkata pihak berkuasa tidak akan mengambil sebarang tindakan terhadap personaliti televisyen itu kerana mempunyai kabel yang kuat biarpun sudah membahayakan nyawa orang lain.

Dalam pada masa yang sama, ada juga penduduk di kondominium itu berkongsikan foto keadaan kereta bekas pengacara itu sambil berkata pemiliknya sedang ‘menggila’.

Meninjau di ruangan komen, ramai yang tertanya-tanya siapakah bekas personaliti TV itu dan ada juga yang mendesak agar identitinya dibongkarkan kerana tidak layak untuk disorokkan.

Bekas Pengacara TV3 Didakwa Pukul Staf Guna Kayu & Langgar Pondok Pengawal

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

“Padan muka hang dapat laki macam tu”, kata Shaarnaz kepada Reen Rahim

“Kes ini sangat juicy” – Azhar Sulaiman minta kes PU Azman dikendalikan secara tertutup

Lelaki kurang siuman tetak pengurus bank, dakwa miliki RM132 juta dalam akaun

Lelaki bogel ganggu pendaki wanita solo

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker