Pondan durjana ber’insta lucah dengan kanak-kanak direman 3 hari

Usahawan kosmetik dan rakannya direman selama tiga hari untuk membantu siasatan kes melakukan komunikasi lucah dan amang seksual melibatkan kanak-kanak bawah umur. (Gambar Facebook)

PETALING JAYA: Usahawan kosmetik Pondan dan rakannya yang direman tiga hari selepas didakwa membuat komunikasi lucah dan amang seksual dengan kanak-kanak bawah umur.

Perintah reman sehingga Ahad ini dikeluarkan Hakim Effandi Nazila Abdullah di Mahkamah Bandar Baru Bangi, hari ini

Peguam Nursyafiqah Zamani yang mewakili kedua-duanya ketika ditemui berkata, anak guamnya disiasat mengikut Seksyen 12 dan 15 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017, menurut laporan Utusan Malaysia.

Media sebelum ini melaporkan, Ketua Polis Daerah Kajang, Mohd Zaid Hassan, mengesahkan pemilik akaun Instagram (IG) “safieyillias94” dan “pipinatasha” ditahan di sekitar Kajang, petang semalam.

Zaid berkata, pihaknya menerima laporan daripada seorang pensyarah di sebuah universiti awam yang melihat pautan IG secara langsung atas penama dengan kedua-dua mereka yang berpakaian secara menjolok mata.

Selain itu beliau berkata, kedua-dua hos berkenaan juga menunjukkan aksi penggunaan rokok elektronik (vape) kepada kanak-kanak terbabit.

Amang Seksual: Usahawan Kosmetik Safiey Illias Di Buru Polis Selepas Ajak Kanak-Kanak “Live” 2 Pagi

Pondan durjana ber’insta lucah dengan kanak-kanak direman 3 hari


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU NET


Saya nak hadiah gajet untuk perakam test drive – Sanusi

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker