[VIDEO] Try Punya Try Nak Bagi Mini Love Dekat ‘Awek’, Sekali Ternganga Pula Di Ending Video

[VIDEO] Try Punya Try Nak Bagi Mini Love Dekat ‘Awek’, Sekali Ternganga Pula Di Ending Video

Pasti ada di antara anda yang sudah biasa melihat prank video chat di aplikasi Ome TV bukan?

Selain TikTok, Ome TV kini merupakan salah satu aplikasi live video chat yang menjadi kegemaran ramai terutamanya dalam kalangan remaja.

Namun, sejak kebelakangan ini banyak video lawak yang tular melalui Ome TV seperti prank jantina kerana aplikasi tersebut menghubungkan live video chat anda dengan orang yang kita tidak kenal.

Sama seperti video viral di TikTok ini apabila dua orang remaja lelaki malu teruk selepas membuat video chat bersama seorang ‘awek’ mengundang tawa ramai.

LIHAT VIDEO DIBAWAH:-

Beriya nak mengorat awek, sekali terciduk rupa-rupanya video chat dengan lelaki

Menerusi video yang dimuat naik oleh @niayeplah di laman TikToknya, kelihatan dia memakai tudung sarung berwarna hitam tujuan ingin membuat prank kepada sesiapa saja yang video chat dengannya.

Sekali pandang, raut wajahnya saling tak tumpah seperti perempuan. Apa yang lebih menghiburkan adalah apabila dua orang lelaki dilihat cuba mengoratnya semasa mereka membuat live video chat. Salah seorang daripada mereka siap memberikan mini love dan cuba menggatal dengannya.

Namun sebaik saja dia bersin dan mengeluarkan suara jantannya, dua orang remaja lelaki itu kelihatan sangat terkejut dan akhirnya terpaksa menahan malu apabila mereka diketawakan oleh @niayeplah.

“Terus kemurungan hahaha kesian member kena fake hope” – Warganet

Susulan tularnya video berkenaan yang kini mendapat 2.1M views, 271.1K likes dan 17.4K shares di TikTok, rata-rata netizen turut ketawa berdekah melihat reaksi dua remaja lelaki itu yang terpedaya dengan prank tersebut.

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Seismik/TikTok @niayeplah

[VIDEO] Try Punya Try Nak Bagi Mini Love Dekat ‘Awek’, Sekali Ternganga Pula Di Ending Video


   Baca Artikel Menari

Layari Laman Facebook MYKMU NET


Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker