PUTERI SARAH AKAN BUAT LAPORAN POLIS.

“Jika perkara ini berterusan, saya tidak teragak-agak membuat laporan polis dan mencari dalang sebenar yang berselindung di sebalik akaun palsu itu. Saya tak suka melihat ibu mentua dan adik ipar diserang dan diperli di Instagram. Tak sangka selepas akaun palsu itu berhenti menyerang saya, dia beralih kepada ahli keluarga yang lain pula.

“Berhenti mengintip segala perkembangan saya dan cuba membuat onar untuk merosakkan hubungan saya dengan ahli keluarga mentua,” kata pelakon Puteri Sarah Liyana yang memberi amaran kepada pengguna Instagram yang berselindung di sebalik akaun palsu supaya berhenti melakukan provokasi di media sosial ibu mentua serta adik iparnya.

Sarah memberitahu, selepas pemilik akaun palsu itu berhenti menyerang Instagram miliknya, kini individu terbabit cuba menyerang ahli keluarga sehingga ingin mengetahui segala perkembangannya.

Image_2.jpg

Menurut Sarah, dia enggan menuduh mana-mana pihak dalam isu serangan membabitkan ahli keluarganya, namun dia percaya individu terbabit mungkin orang yang sama menyerangnya sebelum ini.

“Saya cuma ingin berpesan supaya hentikan segala komen buruk terhadap saya, ibu mentua dan adik ipar. Ibu mentua sentiasa memberikan sokongan dan dia sentiasa ingatkan bahawa tiada siapa boleh merosakkan hubungan saya dengan suami serta ahli keluarga lain,” ujarnya.

Terdahulu, Sarah memberi amaran kepada pemilik akaun palsu yang cuba mengintip segala perkembangannya sehingga mengganggu dan melakukan provokasi di akaun media sosial ibu mentua dan adik iparnya.

Image_3.jpg

Image_4.jpg

IBU MENTUA MIRA FILZAH TURUT TERIMA GELARAN DATUK

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker