Ameera Khan dikritik tayang produk pro Israel

Ameera Khan dikritik tayang produk pro Israel

Sebelum ini, personaliti media sosial terkenal, Ameera Khan atau LMK dipuji ramai warganet kerana menjadi antara berani untuk menyatakan sokongan terhadap Palestin.

Terbaru, adik kepada Neelofa itu meraih perhatian dan mengundang pelbagai respon daripada warganet selepas berkongsi satu hantaran di Instagram.

Baru-baru ini, Ameera ada memuat naik gambar mempamerkan barangan mekap daripada jenama antarabangsa, Dior yang diketahui ramai memberikan sokongan terhadap Israel.

Hantaran itu mengundang rasa kurang senang ramai pengikutnya di platform media sosial tersebut di mana mereka menggesa Ameera untuk tidak lagi berkolaborasi dengan jenama berkenaan.

Meskipun ada yang faham ia mungkin tuntutan kerja yang sudah dipersetujui lebih awal, namun sesetengah individu berpendapat masa tidak bersesuaian untuknya membuat hantaran tersebut.

Apatah lagi, baru-baru ini Dior menjadi sebutan ramai selepas menggantikan model antarabangsa terkenal berdarah Palestin, Bella Hadid kerana lantang bersuara tentang kekejaman Israel.

Ada yang kecewa kerana Ameera sangat lantang bersuara tentang nasib rakyat Palestin yang ditindas oleh Israel namun dia memuat naik hantaran tersebut pula.

Ameera Khan dikritik tayang produk pro Israel

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Gambar lucah ciptaan AI, artis tempatan menjadi mangsa

Rakyat Malaysia jual sate RM7 secucuk tepi jalan laku keras

Bersatu sudah jadi Berpecah

Pekerja Nasi Kandar Terkenal Hanya Berseluar Dalam Di Dapur (Video)

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker