“Awak berhijab tapi berpakaian seolah terlanjang”

Elyana Emrizal Bidas Komen Individu Suruh Tutup Aurat

“Awak berhijab tapi berpakaian seolah terlanjang”

Penyanyi Elyana baru-baru ini telah membidas seorang individu apabila individu tersebut meninggalkan komen di salah satu hantarannya dia Instagram. Individu itu berkongsi cerita kehilangan rakannya dan mendoakan agar Elyana kembali menutup aurat.

Kata individu tersebut, rakannya baru sahaja meninggal akibat jangkitan kuman dan juga meminta agar penyanyi itu untuk menutup aurat bagaimana ketika dirinya jatuh sakit dahulu.

Kita semua akan meninggal dik, awak pun esok lusa boleh meninggal. Terima kasih doakan akak. Akak pun harap awak dapat terima nasihat akak. Awak dah elok berhijab tapi jangan berpakaian seolah terlanjang dik. Banyak lagi pilihan baju mandi. Sampai nampak bentuk private part awak, tak malu ke.

Bukan itu sahaja, setelah penyanyi ini meninggalkan komen tersebut, berpusu-pusu netizen yang lain turut meninggalkan komen membidas individu tersebut. Tak lama kemudian, individu berkenaan kembali membalas kecaman orang ramai.

Kata wanita tersebut, dia tidak terasa dengan kecaman netizen namun dia tetap berkeras untuk menasihati Elyana untuk menutup aurat. Dia juga tidak menafikan siapa-siapa sahaja mampu ditarik nyawa dan hanya mampu membuat persiapan sahaja ujarnya.

“Awak berhijab tapi berpakaian seolah terlanjang”

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Puteri Sarah sudah disunting?

Pelakon biadap, rasa diva sebab ramai followers – Kismah Johari

Muhammad nama paling popular di UK bagi tahun 2023

Aplikasi Al-Inarah menjawab segala kemusykilan agama anda

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker