Selepas RPK, Kini Giliran Pengarah Drama & Filem Pula Memohon Maaf Kepada BossKu

Pada hari raya pertama seluruh negara telah dikejutkan dengan permohonan maaf oleh Raja Petra Kamaruddin atau dikenali sebagai RPK ke atas segala fitnah yang telah dibuat oleh beliau kepada bekas Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak. https://mykmu.net/2020/05/24/yang-haq-akhirnya-berdiri-raja-petra-zahirkan-permohonan-maaf-atas-fitnah-terhadap-najib-razak/

Antara fitnah yang amat meninggalkan kesan yang besar bukan sahaja kepada bekas perdana menteri berkenaan tetapi kepada seluruh rakyat Malaysia adalah pembunuhan bekas model Mongolia Altantuya Sharibu.

Fitnah yang berulang – ulang ini bukan sahaja dipercayai oleh rakyat malah oleh ahli UMNO sendiri. Namun segalanya telah berlalu, Kerajaan BN pimpinan Najib Razak telah tumbang dalam PRU14 yang lalu. Walau bagaimanapun  kebatilan yang dibuat secara tersusun oleh PH semakin terbungkam oleh kebenaran yang ada disekeliling kita pada hari ini.

Kini giliran Pengarah Drama & Filem terkenal pula saudara Murali Abdullah pun telah memohon maaf kepada Najib Razak kerana mempercayai fitnah tersebut melalui satu hantaran di Facebook peribadi beliau.

Kita percaya permohonan maaf ini adalah hasil daripada pemerhatian dan kesedaran yang mendalam atas apa yang berlaku semasa pemerintahan PH selama 22 bulan

Sofea Amelia

Related Articles

2 Comments

  1. If RPK had lied over DSN, then is international fraud should be castigated, sued for slander and immediately removed and banned from being given any space in the media. This pathetic compulsive liar should be investigated by PDRM.

  2. All along as a rakyat I never any of d accusation. As can b seen, observed, analysed n deduced frm najib’s past actions, jiwa dia, akhlak dia, his perception of issues, his outlook n attitude, its inconsistent dat he’d do such a stupid n hina n terkutuk behaviour. I get offended n slighted wen de writer mentioned dat all rakyat believe did piece of disgusting. Please take note dat there r stl rakyat who r rational, educated n intelligent.

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker